“Goed restaurant met een prachtig uitzicht!”
Beoordeling van Nido del Falco

Nido del Falco
Geclassificeerd als nr. 41 van 85 Restaurants in City of San Marino
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 20.00 besloten om vanuit Rimini een hapje te eten in het oude centrum van San Marino.

Veel was er al gesloten. Maar gelukkig was dit restaurant open. Erg vriendelijk ontvangst en heerlijke keuzes. Ook uit twee menu's; vis of vlees. Hierin zaten vier gangen. Prima porties en heerlijke smaken.

14 oktober 2017 beoordeeld

Wat ontzettend jammer dat op zo'n geweldige plek, het hoogste puntje van San Marino zo'n beroerd restaurant zit. Bedienend personeel komt gehaast over, lijkt nergens tijd voor te hebben, kwakt je bord op tafel en is weer weg. We hebben behoorlijk wat moeite moeten doen om de aandacht van een ober te vragen voor de rekening en zijn uiteindelijk maar binnen gaan betalen.
Daarbij is de kwaliteit van het eten ondermaats. Ik had ravioli met ricotta, maar dat was erg vet, had weinig smaak en het was slordig op het bord geschept (Zie foto). Pasta van mijn partner net zo.
Enige plus: het spectaculaire uitzicht.

21 september 2017 beoordeeld

Pizzeria op een toplocatie in San Marino. Het terras heeft uitzicht op de Adriatische zee.
Heerlijke pizza gegeten gebracht door een vrolijke ober. Hij had veel plezier in zijn werk.

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was heel behulpzaam en vlot, de pizza's waren prima. Er kwam een storm tijdens het eten en dat was snel opgelost. Er werd een overdekte plek vrijgemaakt op het terras en de zijkanten dichtgemaakt. Top ervaring.

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant bezocht na wandeling door de stad. Het uitzicht is prachtig. Het eten was redelijk. We hadden mixed grill maar die was redelijk. De entourage was niet gezellig en ook het personeel niet echt.

Reizigers die Nido del Falco bekeken, bekeken ook

City of San Marino, San Marino

In Nido del Falco geweest? Deel je ervaringen!