Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

2 jaar oud hotel..perfecte locatie: snel in centrum en bij strand en restaurants. Zwembad op dak..heerlijk. ook een bar erbij met gratis hapjes vanaf 16.30. Personeel zeer vriendelijk. Ontbijt perfect en erg uitgebreid: zalm, allerlei taarten, gegrilde groenten etcetcetc. Kamer high tech met een touch screen. Helaas nog geen lunch of diner maar komt in de nabije toekomst zeiden ze. S avonds helaas in hotel nog geen gezelligheid maar in rimini zelf is meer dan genoeg te beleven. Eten bij Rimini Bounty (piraten), Lido, en diverse andere tentjes. Via t hotel bedjes huren bij beachbar 18. Daar ook wc, douches, omkleedhokjes en café/restaurant. Superfijn!
Oude centrum van Rimini is 20 min lopen en ook gezellig. Rondritje met treintje gemaakt..4 euro retour pp duurt ruim n uur.

Datum van verblijf: augustus 2017
ariahotelrimini, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Aria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dear Mrs. Sabine,
Thank you again for choosing Hotel Aria for your stay in Rimini, we are happy that you shared your stay experience through this great review. We hope to have the opportunity to welcome you again soon.

Beoordeeld op 18 juli 2017

Geheel nieuwe modern hotel. Wij vonden door het design (jaren 60) het wat ongezellig...
Het is schoon , mooi grote kamer en douche. Grote douche: erg glad en wat gevaarlijk.
Airco niet echt fijn, deze blies steeds recht naar het bed, ze zouden er nota van nemen.
Redelijk dichtbij de gezellige boulevard, restaurantjes en winkeltjes. Erg vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: juli 2017
Direction M, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Aria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2018

Dear Mrs Monique,
thanks for your feedback.
Yes, the hotel is completely new with a new linear design.
We have taken note about the air condition and we hope see you soon to prove this.
Kind regards
Aria Hotel

Beoordeeld op 24 september 2016

Fijn hotel op loopafstand van het centrum en het strand. Ruime kamer en sanitair, iets te harde bedden maar uitstekend opgelost na een opmerking hierover.
Ontbijt is erg riant en voor ieder wat wils, prima kwaliteit.
Dakterras met zwembad is heerlijk, drankjes en middag snacks beschikbaar.

Datum van verblijf: september 2016
Direction M, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Aria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Mr Hamer,
thank you for your review; about the mattresses are memoryform for a better comfort. We hope to see you next time.

Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Voor 9 dagen dit hotel geboekt aan de hand van de reviews en Totaal geen spijt van gehad. Bij het inchecken zijn we goed geholpen jammer dat we maar 1 toegangs kaartje voor de kamer kregen en we konden de auto tegen betaling onderin de garage zetten. De kamer ziet er zeer goed uit en word elke dag schoongemaakt door de vriendelijke dames. De badkamer ziet er ook erg netjes uit en het bed ligt top. Bij ontvangst kregen wij te horen dat het zwembad gelegen op het dak van het hotel tussen 13:00 en 15:30 gesloten zou zijn maar dit bleek achteraf niet het geval bij ons. Het zwembad is erg laag maar heeft wel een kleine bar aan het water en een mooi uitzicht, links de bergen en rechts de zee. Het ontbijt is iets wat wij niet gewend waren met oa zalm tonijn en gebakken groenten. Naast deze dingen kan je ook de gebruikelijke dingen pakken. De ligging van het hotel is ook goed, 3 minuten lopen naar het centrum en restaurants en 5 minuten lopen naar de zee. Het oude centrum waar je iets beter kan shoppen en eten ligt op ong. 10 minuten lopen. Overal: zeer net hotel met vriendelijk personeel en een goede ligging een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016
Direction M, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Aria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2018

Dear Mrs. Yvette,
thank you for your kind review, good to know that you were totally satisfied about us.
We hope to see you next time.

Beoordeeld op 5 augustus 2016

Dit is een goed gelegen fantastisch hotel! Spijtig van de omgeving, ik was echt teleurgesteld van Rimini, niet proper, heel veel buitenlandse verkopers op elke hoek van de straat, weinig moois buiten het historisch centrum.
Dit fantastische hotel is gelegen aan de kust, te voet naar historisch centrum is een flinke wandeling, maar de moeite waard.
Het hotel heeft een rooftop zwembad, niet zo heel groot maar goed onderhouden en toen wij er verbleven was er nooit veel volk aan het zwembad. Er worden vanaf 16u (gratis) hapjes gegeven aan de bar bij het zwembad en het drankenaanbod is uitgebreid.
De moderne kamers zijn echt zoals op de website beschreven, heel proper, ruim, grote mooie badkamer met regendouche en gewone douche, handdoeken worden elke dag ververst, zeepjes etc dagelijks aangevuld.
Zoals wij hadden gelezen is het personeel supervriendelijk, niets is hen teveel, je wordt altijd met de glimlach geholpen!
Een aanrader voor wie in Rimini verblijft!

Datum van verblijf: juli 2016
Direction M, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Aria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2018

Dear Lies,
What a kind review! As you wrote we offer a great variety of services to satisfy all of our guests. We try to do our best from the normal things to all the details to give you a good experience and we hope that was a good one for you.