Hotel Aurea Rimini(Miramare)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 151 per nacht.

Hotel Accademia(Rimini)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 104 per nacht.

• Inclusief ontbijt
L'Hotel Rimini(Rimini)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

Ambienthotels Panoramic(Viserba)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 134 per nacht.

DuoMo Hotel(Rimini)
Priceline
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

Hotel Corona(Rivazzurra)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 99 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 331 per nacht.

Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 375 per nacht.

25 oktober 2015 beoordeeld

Kamertip: Take the lowe floors if you need wifi
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
hotelgobbirimini, Proprietario van Hotel Gobbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
hotelgobbirimini, Proprietario van Hotel Gobbi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde met familie