“Lekkere Italiaanse keuken met uitzicht over de jachthaven”
Beoordeling van Club Nautico

Club Nautico
Geclassificeerd als nr. 100 van 1.002 Restaurants in Rimini
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
24 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant serveert het lekkerste eten op een super locatie aan de jachthaven.
Aanbevolen gegrilde visschotel.
Zorg dat je op bovendek een tafel reserveert

7 februari 2017 beoordeeld

Zeer goed restaurant, bezocht met klanten voor een diner. Prachtige ligging met zicht op de haven, een zeer mooi kader om te genieten!

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een kort bezoek aan Rimini op zoek naar een restaurant bij toeval hier terecht gekomen. Een voltreffer! Heerlijk gegeten. Service was bij tijd en wijle ietwat traag, maar dat mocht, want het eten was heerlijk. Visgerechten zijn fantastisch. Dessert was ook perfect. We waren alleen erg underdressed...meer een restaurant voor wat gekledere mensen (wij waren in korte broek)...

25 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goeie ontvangst , zeer uitgebreide wijn en gerechtenkaart
Vis super vers en lekker, met klasse bediening.
Prachtig zicht op haven en kunnen nagenieten van glas wijn op terras . Een aanrader !

19 november 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Ontzettend vriendelijk personeel en uitstekende service. Toetje kon er helaas niet meer bij, maar wij zijn blij!

Reizigers die Club Nautico bekeken, bekeken ook

Rimini, Province of Rimini

In Club Nautico geweest? Deel je ervaringen!