Beoordeeld op 19 januari 2017

Het hotel doet werkelijk denken aan een landelijk kasteeltje. We verbleven er twee dagen op weg naar Toscane en bezochten Modena. Er zijn twee afzonderlijke gebouwen. Het ontbijtbuffet wordt geserveerd in het hoofdgebouw. De kamers waren aangenaam bemeubeld en zeer netjes. In de tuin is er een buiten-jacuzzi, zeer welkom in de hete zomermaanden. Er is gratis WiFi, die in het bijgebouw eerder zwak te ontvangen was. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We kregen van de receptiebediende een gouden tip om te dineren in een lokaal zeer goed aangeschreven restaurant.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 juli 2015

Fantastisch onthaal door roberto. Prachtige grote kamer met airco. We hadden de luxe de jacuzzi's de ganse namiddag voor ons alleen te hebben. Vlak bij modena maar oh zo rustig gelegen. Heel lekker ontbijt, zeldzaam naar Italiaanse normen. Huisdieren worden als kindjes vertroeteld. Geen twijfel, wij komen zeker terug !

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 3 mei 2014

Het enige jammer vindt ik dat het de naam hotel draagt maar t personeel zelf zegt dat het een bed en breakfast is, omdat er geen diner geserveerd wordt. Erg goed gelegen aan de rand van Modena, ideaal om te combineren met een bezoek aan het Ferrari museum.

Kamertip: Er zijn 2 gebouwen, wil je in het hoofdgebouw slapen dien je dit van tevoren aan te geven
  • Verbleef: april 2014, reisde met vrienden
Beoordeeld op 16 november 2013

Het is een sfeervol hotel, schone kamers en vriendelijk personeel. Het ontbijt is erg uitgebreid en goed verzorgd. Absoluut pluspunt is dat we bij afscheid een pakje Italiaanse koekjes kregen voor de terugreis. Dit vonden we erg attent.

• Verbleef: november 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 juli 2013

Ook al beperkt de naam van het hotel zich tot de toren van een kasteel, niets houdt me tegen om dit hotel een uitstekende beoordeling te geven. Vlot onthaald door Marco die spontaan enkele alternatieven voorstelt zodat het budget er wel bij vaart. Ook tijdens het aperitief die we buiten namen, sloofde hij zich uit om toch maar het juiste drankje voor de kinderen naar voor te schuiven.Heel behulpzaam als je de weg vraagt naar het restaurant en hij belt zelfs om een reservering te maken.
De rust die je daar ervaart op slechts enkele kilometers van de autostrade is top na een vermoeiende reisdag. Als we nog eens in de regio overnachten, zullen we hier zeker opnieuw verblijven. Voor zijn prijs is het echt wel alsof je de koning van het kasteel bent. Top! En bedankt Marco!

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie