Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, grote kamer en badkamer. Rustig. Goed gelegen, handige parkeerservice. Goed ontbijt in mooie zaal. Mooi terras aan
Parkzijde. Jammer dat de WiFi bijna nooit werkte in de kamer, voor de prijsklasse had dat wel een basis mogen zijn. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 april 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is een Small Luxury Hotel, 4 sterren Luxe maar verdient dit label niet.
Bij aankomst hadden we nog een goed gevoel, maar dit veranderde heel snel.
Wij hadden zo'n 8 maanden voor aankomst 2 superior kamers geboekt. Zo ver op voorhand mag je toch verwachten dat je naast elkaar zit. Nee 1 etage verschil. En de kamer zelf was zo ergens in een hoekje geduwd. Bijna geen verlichting in de badkamer, een raam die op een muur uitkeek en bloedheet. Het was warm, maar in april geen airco vertelde men ons. Bij onze vrienden eenzelde scenario, alleen zat het raam zo hoog dat men er bijna niet aan kon.
Aan de receptie beweerde men bij hoog en bij laag dat dit 2 superior kamers waren. Gelogen als je dit vergelijkt met de foto's op de website.
Ik heb dan ook gelijk geëist dat we een andere kamer kregen want hier betaalde ik echt niet voor. Dezelfde avond wisselen was al niet mogelijk, maar de volgende dag heeft men ons wel verhuisd zonder dat we erbij moesten zijn. Plots veel betere kamers in een andere vleugel en..... de airco werkte. Raar moet ik zeggen.
Service in de bistro/bar 2e etage slaat nergens op. Je bestelt een fles spumante en dan moet je na een kwartier zelf vragen of er een nootje of een beetje chips zijn... ja dan is dat voor mij service zonder ziel.
Ontbijtbuffet voor € 15 valt mee, maar voor bepaalde zaken moet bijbetaald worden.
Wat is er wel positief ? De ligging, deze is ideaal gelegen voor stads-, restaurantbezoek en shopping.
Wat mij betreft, nee dank u, volgende keer niet voor mij. Overpriced !

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017

wow, wat een mooi en stijlvol hotel met allure. Prachtige hoge plafonds en moderne inrichting.
En helemaal briljant is de locatie: perfect centraal gelegen. het centrum van Bologna ligt aan je voeten. Ook praktisch: station Bologna logt om de hoek (dus een tripje naar Rimini is zo gemaakt).

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 11 december 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel centraal gelegen in het prachtige Bologna. Wij hadden kamer met twee dubbele bedden wat prima te doen was met vier personen. Het enige nadeel was dat onze kamer aan de voorkant lag en recht onder t restaurant, dus s avonds redelijk veel lawaai van buiten en schuivende stoelen. Kamer zag er verder heel goed uit en de bedden liggen heerlijk. Ontbijt is ook prima.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 1 november 2016

We hebben dit hotel ruim op voorhand aan een super promo prijs kunnen boeken.
We hadden dan ook niet de grootste kamer, maar alles was wel aanwezig.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Leuke attentie: glaasje prosecco/wijn bij aankomst.
Perfecte ligging om de stad te verkennen.

Datum van verblijf: oktober 2016