Beoordeeld op 4 maart 2017

wow, wat een mooi en stijlvol hotel met allure. Prachtige hoge plafonds en moderne inrichting.
En helemaal briljant is de locatie: perfect centraal gelegen. het centrum van Bologna ligt aan je voeten. Ook praktisch: station Bologna logt om de hoek (dus een tripje naar Rimini is zo gemaakt).

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 11 december 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel centraal gelegen in het prachtige Bologna. Wij hadden kamer met twee dubbele bedden wat prima te doen was met vier personen. Het enige nadeel was dat onze kamer aan de voorkant lag en recht onder t restaurant, dus s avonds redelijk veel lawaai van buiten en schuivende stoelen. Kamer zag er verder heel goed uit en de bedden liggen heerlijk. Ontbijt is ook prima.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 1 november 2016

We hebben dit hotel ruim op voorhand aan een super promo prijs kunnen boeken.
We hadden dan ook niet de grootste kamer, maar alles was wel aanwezig.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Leuke attentie: glaasje prosecco/wijn bij aankomst.
Perfecte ligging om de stad te verkennen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Geweldig hotel dicht bij het mooie centrum van Bologna. Auto is voor de deur te parkeren en wordt door het personeel naar een nabij gelegen parkeerplaats gereden. Ontvangst door het vriendelijke en behulpzaam personeel past precies in het complete plaatje van het hotel . Alles was keurig en verzorgt , ook hotelkamer mooi en compleet. Echt een aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

I Portici (de zuilen) ligt midden in de stad op een ideale locatie. De ontvangst is zeer professioneel. Het hotel heeft een restaurant met een Michelinster. De kamers hebben een modern, wit design. In de straat voor het hotel zijn veel leuke winkels en achter het hotel ligt een prachtig park. Logisch dus dat dit hotel in de wat hogere prijsklasse ligt.

Datum van verblijf: mei 2016