Beoordeeld op 1 juli 2017

We hebben twee heerlijke dagen in Bologna rondgebracht. Het hotel is eenvoudig te bereiken met een taxi (ongeveer 17 euro) vanuit de luchthaven. Vanuit het hotel kun je lopen naar de stad (ongeveer 40 minuten) of je neemt een taxi (12 euro). Wij hebben beiden gedaan. Het hotel ligt aan de rand van de stad. Ik heb privé en zakelijk in veel Novotel hotels geslapen, ik vond dit hotel goed, maar niet bijzonder. Het viel me op dat een aantal zaken op de kamer niet functioneerden (toilet spoelde niet goed door, de douchekop zat niet vast). De kamer was, behoudens een aantal vlekken op de vloer, wel schoon. Zeker het sanitair, dat was qua reinheid prima in orde. Het zwembad is heerlijk! ik vraag mezelf wel af waarom dit op zaterdag pas om 11.00 uur open gaat, terwijl het al vanaf de vroege ochtend warm is. Het ontbijt is prima, alles is aanwezig.
Mocht je twijfelen over het bezoeken van Bologna.. doen! geweldige stad. Heerlijk eten en drinken en zeer relaxt.

Datum van verblijf: juli 2017
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2017

Dear Guest ,

Thank you for the review of our hotel!
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

Laura Grillo - Front Office Manager

Beoordeeld op 17 april 2017

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2017

Beoordeeld op 15 november 2016

Het hotel is gelegen vlakbij de snelweg en in de directe omgeving van een grootschalig winkelcentrum. De kamers zijn niet al te groot, maar schoon en met een prima badkamer. Het ontbijt was zeker voor Italiaanse begrippen uitstekend.

Kamertip: Geen voorkeur
Datum van verblijf: augustus 2016
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2016

Dear Erik ,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bologna Fiera.
Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us.

Sincerely,
Laura Grillo
Front Office Manger

Beoordeeld op 2 september 2016

Kamertip: Wij hadden een gezinskamer. Deze was prima en groot genoeg voor ons drieën.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2016

Beoordeeld op 20 augustus 2016

We hebben inmiddels veel Novotels bezocht en dit is één van de meest luxueuze. De ontvangst is professioneel vriendelijk. De kamer is precies zoals anders Novotel-kamers, schoon en ruim genoeg, badkamer schoon en met bad én inloopdouche. Er is een groot zwembad met toezicht en men heeft er wordt je bij de entree van het zwembad een badlaken aangereikt.

Het ontbijt is zoals altijd heel goed. We hebben er 's avonds ook gegeten, de keuken was goed, de bediening echter misplaatst arrogant, heel vreemd en ook niet professioneel.

Datum van verblijf: augustus 2016
WelcomeBo, Reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2016

Dear Marion,

first of all I would like to thank you for sharing with all of us your positive feedback about your Stay at our Novotel Bologna Fiera!
We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and we do hope to have soon a new occasion to give you our warm welcome back at our Hotel.
Best Regards,

Alice -Front Office-