“Matig”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Novotel Bologna Fiera
Beoordeeld als nr. 40 van 102 hotels in Bologna
17 april 2017 beoordeeld

• Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 april 2017

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Novotel Bologna Fiera
Bekijk de nieuwste beoordelingen

15 november 2016 beoordeeld

Het hotel is gelegen vlakbij de snelweg en in de directe omgeving van een grootschalig winkelcentrum. De kamers zijn niet al te groot, maar schoon en met een prima badkamer. Het ontbijt was zeker voor Italiaanse begrippen uitstekend.

Kamertip: Geen voorkeur
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2016

Dear Erik ,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bologna Fiera.
Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us.

Sincerely,
Laura Grillo
Front Office Manger

2 september 2016 beoordeeld

Kamertip: Wij hadden een gezinskamer. Deze was prima en groot genoeg voor ons drieën.
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2016

20 augustus 2016 beoordeeld

We hebben inmiddels veel Novotels bezocht en dit is één van de meest luxueuze. De ontvangst is professioneel vriendelijk. De kamer is precies zoals anders Novotel-kamers, schoon en ruim genoeg, badkamer schoon en met bad én inloopdouche. Er is een groot zwembad met toezicht en men heeft er wordt je bij de entree van het zwembad een badlaken aangereikt.

Het ontbijt is zoals altijd heel goed. We hebben er 's avonds ook gegeten, de keuken was goed, de bediening echter misplaatst arrogant, heel vreemd en ook niet professioneel.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
WelcomeBo, Reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2016

Dear Marion,

first of all I would like to thank you for sharing with all of us your positive feedback about your Stay at our Novotel Bologna Fiera!
We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and we do hope to have soon a new occasion to give you our warm welcome back at our Hotel.
Best Regards,

Alice -Front Office-

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers waren schoon. Het zwembad is prima, geopend vanaf 15.00 uur. Locatie is snel bij het centrum van Bologna. Lekker is het continental ontbijt. Er bestaat een familie tarief waarbij tweede kamer voor half geld, daarvoor moet je wel even met het hotel mailen. Ook met 3 kinderen een goed adres voor kort verblijf in Bologna of als overnachting op doorreis.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Dear Guest,
Thank you for taking the time to inform us about your experience following your stay at our hotel.
My team and I are really grateful for your kind words of appreciation, which encourage us to keep up our efforts, ensuring the service we provide always meets your expectations.
We look forward to welcoming you back soon.

Front Office Manager

29 juli 2016 beoordeeld

2 kamers geboekt voor 3 nachten, waarvan 1 gehandicapte kamer.
In de gehandicapte kamer was de badkamer NIET TOEGANKELIJK. Er stond een bad in, geen douche. Voor iemand in een rolstoel is het onmogelijk om in een bad te stappen;
Men probeerde een bad lift (de batterijen waren plat).
's anderendaags was dit opgelost, maar toch een gehandicapte zich niet zelfstandig behelpen.
Novotel Bologna , is vernieuwd, in het oude, hebben we zeker 4 x overnacht en telkens was de gehandicapte kamer in orde. Dit hotel is nieuw en het kan toch niet dat men hier geen rekening mee houdt.
Ik wil gerust een foto doorsturen waar je de badkamer kan op zien.
Ook het ontbijt is niet meer goed zo als vroeger.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2016

Dear guest
Thank you for taking the time to inform us about your experience concerning your stay.
We regret the standards of services didn't meet your expectations and we ask you to accept our most sincere apologies.
We would like to reassure you we have already put in place the necessary measures to guarantee that the standard meets your expectations. We are ready to welcoming you again upon your next stay, trying then to regain your confidence.

5 juli 2016 beoordeeld

Plichtsbewuste, vriendelijke receptie.
Kamer is minder dan in andere Novotel hotels (handzeep is niet aanwezig, ook geen douchegel)
Ontbijt: na ons kamernummer te hebben gezegd, werden we aan ons lot overgelaten en de ontbijtzaal was ongezellig.Het was nog geen 10u en de tafels voor de middag werden al ingedekt, wat op zich geen probleem is, maar niet leuk is als je nog zit te ontbijten.Een muziekje zou de boel misschien wat gezelliger maken.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
WelcomeBo, Responsabile reception van Novotel Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juli 2016

Dear guest

Laura Pillari

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bologna bekeken
Savoia Hotel Regency
Savhotel
nr. 3 van 102 in Bologna
2.203 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Novotel Bologna Fiera geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Novotel Bologna Fiera

Adres: Via Michelino 73, 40127 Bologna, Italië
Locatie: Italië > Emilia-Romagna > Province of Bologna > Bologna > San Donato
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 25 luxe hotel in Bologna
Nr. 25 zakenhotel in Bologna
Nr. 27 familiehotel in Bologna
Prijsklasse: € 68 - € 498 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Novotel Bologna Fiera 4*
Aantal kamers: 207
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Novotel Bologna Fiera met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel Bologna Fiera Hotel Bologna
Bologna Novotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?