Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

Savhotel(Bologna)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

• Inclusief ontbijt
I Portici Hotel(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Novotel Bologna Fiera(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Relais Bellaria Hotel & Congressi(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 331 per nacht.

17 juni 2017 beoordeeld

16 Mei 2017
Een forse camping met veel huisjes en stacaravans.
De kampeerplekken zijn klein. Maximaal 4*7. Als je je tent op het plekje hebt opgezet, is er nauwelijks ruimte voor de auto of een zitje.
Je moet een campingcarnet, rijbewijs of paspoort voor de duur van je verblijf afgeven. Ook als je vooruit wilt betalen moet je toch een id afgeven.
Er is een redelijk niet goedkoop restaurant op de camping.
Sanitair is ruim en schoon.
De WiFi is goed over de hele camping, je krijgt een kwartiertje gratis WiFi.
Geen camping voor een langdurig verblijf, maar wel erg geschikt voor een bezoek aan Bologna.

Denk er aan om een kampeercarnet bij je te hebben, anders nemen ze je paspoort of rijbewijs in, gedurende je gehelen verblijf!
Ik heb 10 keer gekampeerd dit jaar in Italië, alleen deze camping vindt het nodig om een identiteitsbewijs in te nemen!

Kamertip: Goede busdienst naar Bologna.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
17 mei 2017 beoordeeld

Op een camping staan behalve stacaravans ook bungalows. Omdat er beddengoed, handdoeken etc zijn en schoonmaak noemen ze het hotel. Bungalow is eenvoudig maar heeft alles wat nodig is. Badkamer met föhn, slaapkamer met 2 persoonsbed en kamer met tafel/stoelen, twee 1 persoonsbedden en een keukentje dat te gebruiken is bij een verblijf van langer dan 7 dagen. Best donker inde bungalow. voor een kort verblijf prima, ik zou hier niet mijn vakantie houden. Relaxte sfeer op de camping. Zwembad open vanaf 1 juni. Goed restaurant op de camping. Verbinding met bologna met de bus wanneer geen eigen vervoer.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
10 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een huisje gehuurd. Nou ja, huisje. Zo kaal hebben we het niet vaak meegemaakt. Geen keuken. Auto zo wat in het huis. Geen tuinmeubelen. Wel airco. Positief ook het zwembad. Voor bezoek aan Bologna perfecte ligging. Maar wat een armoedige plek verder. Helaas hadden we 4 nachten gereserveerd. Nooit doen! 2 is maximum. WiFi werkt volgens belachelijk systeem. Je moet steeds bonnetje halen die WiFi dan 2 uur laat werken.

Verbleef: augustus 2014
BolognesediiBologna, Direttore van Hotel Centro Turistico Citta di Bologna, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2014

Gentile Signore , grazie per la sua opinione,
i nostri bungalow sono attrezzati per il pernottamento , hanno la tv a schermo piatto, bagno con doccia, aria condizionata, telefono,frigorifero. Il parcheggio autoè di fronte all'abitazione, e sono provvisti di biancheria . L'illuminazioone è con lampade a risparmio energetico e per quello sono fluorescenti.Inizialmente l'uso della cucina era disponibile anche per solo una notte di pernottamento , ma spesso gli ospiti lasciavano i piatti e le pentole sporche e occorrevano quindi ore e ore di pulizia per risistemare il tutto. Abbiamo quindi deciso, come in tutti i residence, di rendere l'uso cucina disponibile solo per soggiorni di almeno una settimana, Per la mancanza di atmosfera che lei ha notato, questa è una sua opinione personale che ovviamente rispettiamo, ma che non corrisponde alla nostra struttura.

17 mei 2014 beoordeeld

Omdat we met jonge kinderen reizen en onze voorkeur is om steden te bezoekn leek het ons leuk om bij ons bezoek aan Bologna gebruik te maken van dit 'hotel-camping' verblijf. Eigenlijk viel het ons een beetje tegen. Het is weliswaar schoon, maar iedere vorm van sfeer ontbrak. 'Hooligan-proof' huisjes met volop tl/spaarlamp lichten, kale vloer etc. Bovendien was het keukentje afgesloten: pas als je meer dan 15 dagen het huisje huurt, kan je gebruik maken van de kookfaciliteiten, wat ik vreemd vind. Er was een speeltuintje maar dit stelde niet veel voor. Wat dit alles betreft vond ik de prijs per nacht aan de pittige kant. Voordeel is wel de mogelijkheid om met de bus die bij de ingang van het park stopt naar Bologna te gaan. Dit is zeer aantrekkelijk en handig.

• Verbleef: april 2014, reisde met familie
1 juli 2013 beoordeeld

Wij huurden hier een huisje met keukenhoek voor een week. Het huisje was erg schoon. Iedere dag werd er schoongemaakt, het bed opgemaakt en de gebruikte handdoeken vervangen. Het bed was prima en de badkamer uitstekend. Binnen stond behalve het bed nog een grote hang-/legkast, een tafeltje en 3 goede stoelen. Er waren geen stoelen en tafel voor buiten. De keuken was voorzien van een zeer ongelukkig geplaatste dubbele elektrische kookplaat, waar je maar één redelijke pan tegelijk op kwijt kon. Het bestek was een bij elkaar geraapt zootje (controleren voor gebruik!!
De receptie was 24/7 open. Er waren 3 receptionisten, waarvan 2 aardig en een superchagrijn.
Er was een kleine bar en een restaurant met terras. De kaart was zeer beperkt en de pizza's waren matig tot slecht (weinig vulling en zwarte korsten). Bestek en glazen moest je goed controleren. In de bar kon je broodjes bestellen voor 's ochtends, maar daar rekenden ze wel € 1 per stuk voor! Normaal is dat ongeveer de helft.
Het zwembad is netjes en schoon. De bus stopt op de parkeerplaats van de camping en voor
±€1 sta je in het centrum van Bologna.
Kortom, een nette camping, maar gezelligheid moet je hier zelf maken.

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie