“City trip”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Savoia Hotel Country House
Beoordeeld als nr. 49 van 102 hotels in Bologna
11 augustus 2017 beoordeeld

Teleurgesteld , hadden een appartement voor 3 personen gereserveerd , maar we kregen een app aan de overkant van de straat deze appartementen heb ik nooit op hun site gezien en ook geen WiFi dat vindt ik teleurstellend in deze tijd.
Maar ik ben naar de receptie gegaan en verteld dat ik niet tevreden was over het appartement en dat er geen internet was.Maar ze hebben de dag erna ons een kamer voor 3 personen gegeven bij de country house.Super

Verbleef: Augustus, 2017
Schrijf een beoordeling

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel zelf zag er mooi uit maar het appartement voor vier personen zat in een ander gebouw aan de overkant van de straat. Het appartement was gedateerd en slecht uitgerust.
Het ontbijt in het hoofdgebouw was prima.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
6 oktober 2016 beoordeeld

Voor weekend trip is hotel eigenlijk net te ver buiten de stad. Eenpersoonskamers zijn klein maar voldoen en zijn schoon! Uitgebreid ontbijtbuffet.
Niet heel bijzonder. Vriendelijke personeel.
Bus naar centrum stopt min of meer voor de deur.

Kamertip: Kamers in de villa hebben waarschijnlijk meer sfeer (?)
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden
20 september 2016 beoordeeld

Veel lawaai in de kamer met en zonder airco.
Ligt naast de afrit van de snelweg, raam open geen optie.
Kwaliteit van het ontbijt is matig, onrijp fruit dus geen aanrader voor in de yoghurt.
Gelukkig konden we gebruik maken van het zwembad van het Sovoia Regency en er een aperitief drinken.
Nooit meer dit hotel.

Verbleef: September, 2016
27 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben dit hotel als tussenstop gekozen op weg naar Abruzzo. Het hotel heeft iets te maken met het veel duurdere Regency Hotel. Het ligt duidelijk in de grote stad en dat is merkbaar aan de geluiden/herrie. Wie met de ramen dicht slaapt heeft er hoegenaamd geen last van, maar wie de ramen graag open heeft zal het merken. Het hotel stelt gratis fietsen ter beschikking, die echter wel een onderhoudsbeurt kunnen gebruiken. Het ontbijt is continentaal en daarmee voldoende.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna gelegen aan de snelweg, weg af, auto parkeren en inchecken! Wij hadden 3x 3-persoonskamer, die waren top in twee verschillende landhuizen in groene oase. Prijs/kwaliteit was zeer goed! 330€ voor 9 man incl. riant ontbijt.
Restaurant op terrein en aan de overkant van de straat(hoorde bij hotel), hier was ook een zwembad met grote bar. Voor ons was het doorreis hotel maar de volgende ochtend toch Bologna even bezocht:
: 20 minuten(doorstappen) tot stadspoort
stopt voor de deur €1,50pp 5 minuten tot stadspoort
lekker achterlaten bij hotel aanrader!!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plek om te vertieven!
Vriendelijk personeel, mooie koele kamers (douches zijn wel wat klein), verfrissend zwembad én zeeeer lekker restaurant (wij aten in het restaurant vh hotel zelf).
Ook al ligt het vlak ad autostrade, door de krekels (heel veel krekels), heb je daar geen last van.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bologna bekeken
Savoia Hotel Regency
Hotel Centro Turistico Citta di Bologna
Savena
Best Western Plus Tower Hotel Bologna
Prijzen weergeven

In Savoia Hotel Country House geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Savoia Hotel Country House

Adres: Via San Donato 161, 40127 Bologna, Italië
Locatie: Italië > Emilia-Romagna > Province of Bologna > Bologna
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 31 luxe hotel in Bologna
Nr. 39 romantisch hotel in Bologna
Prijsklasse: € 61 - € 267 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Savoia Hotel Country House 4*
Aantal kamers: 43
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, ACCOR, TripOnline SA, Agoda, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Savoia Hotel Country House met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Savoia Hotel Country

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?