Beoordeeld op 25 april 2017 via mobiele applicatie

Het hotel zelf zag er mooi uit maar het appartement voor vier personen zat in een ander gebouw aan de overkant van de straat. Het appartement was gedateerd en slecht uitgerust.
Het ontbijt in het hoofdgebouw was prima.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 6 oktober 2016

Voor weekend trip is hotel eigenlijk net te ver buiten de stad. Eenpersoonskamers zijn klein maar voldoen en zijn schoon! Uitgebreid ontbijtbuffet.
Niet heel bijzonder. Vriendelijke personeel.
Bus naar centrum stopt min of meer voor de deur.

Kamertip: Kamers in de villa hebben waarschijnlijk meer sfeer (?)
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 20 september 2016

Veel lawaai in de kamer met en zonder airco.
Ligt naast de afrit van de snelweg, raam open geen optie.
Kwaliteit van het ontbijt is matig, onrijp fruit dus geen aanrader voor in de yoghurt.
Gelukkig konden we gebruik maken van het zwembad van het Sovoia Regency en er een aperitief drinken.
Nooit meer dit hotel.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 27 juli 2016

Wij hebben dit hotel als tussenstop gekozen op weg naar Abruzzo. Het hotel heeft iets te maken met het veel duurdere Regency Hotel. Het ligt duidelijk in de grote stad en dat is merkbaar aan de geluiden/herrie. Wie met de ramen dicht slaapt heeft er hoegenaamd geen last van, maar wie de ramen graag open heeft zal het merken. Het hotel stelt gratis fietsen ter beschikking, die echter wel een onderhoudsbeurt kunnen gebruiken. Het ontbijt is continentaal en daarmee voldoende.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 24 juli 2016 via mobiele applicatie

Bijna gelegen aan de snelweg, weg af, auto parkeren en inchecken! Wij hadden 3x 3-persoonskamer, die waren top in twee verschillende landhuizen in groene oase. Prijs/kwaliteit was zeer goed! 330€ voor 9 man incl. riant ontbijt.
Restaurant op terrein en aan de overkant van de straat(hoorde bij hotel), hier was ook een zwembad met grote bar. Voor ons was het doorreis hotel maar de volgende ochtend toch Bologna even bezocht:
: 20 minuten(doorstappen) tot stadspoort
stopt voor de deur €1,50pp 5 minuten tot stadspoort
lekker achterlaten bij hotel aanrader!!

Datum van verblijf: juli 2016