Savhotel(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Hotel Albergo Atlantic(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 95 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
  • Restaurant
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 119 per nacht.

• Gratis parkeren
Relais Bellaria Hotel & Congressi(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
Gratis annuleren tot 27/07
  • Gratis parkeren
Panorama Hotel(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 72 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 344 per nacht.

6 oktober 2016 beoordeeld

Voor weekend trip is hotel eigenlijk net te ver buiten de stad. Eenpersoonskamers zijn klein maar voldoen en zijn schoon! Uitgebreid ontbijtbuffet.
Niet heel bijzonder. Vriendelijke personeel.
Bus naar centrum stopt min of meer voor de deur.

Kamertip: Kamers in de villa hebben waarschijnlijk meer sfeer (?)
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
20 september 2016 beoordeeld

Veel lawaai in de kamer met en zonder airco.
Ligt naast de afrit van de snelweg, raam open geen optie.
Kwaliteit van het ontbijt is matig, onrijp fruit dus geen aanrader voor in de yoghurt.
Gelukkig konden we gebruik maken van het zwembad van het Sovoia Regency en er een aperitief drinken.
Nooit meer dit hotel.

Verbleef: september 2016
27 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben dit hotel als tussenstop gekozen op weg naar Abruzzo. Het hotel heeft iets te maken met het veel duurdere Regency Hotel. Het ligt duidelijk in de grote stad en dat is merkbaar aan de geluiden/herrie. Wie met de ramen dicht slaapt heeft er hoegenaamd geen last van, maar wie de ramen graag open heeft zal het merken. Het hotel stelt gratis fietsen ter beschikking, die echter wel een onderhoudsbeurt kunnen gebruiken. Het ontbijt is continentaal en daarmee voldoende.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
24 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna gelegen aan de snelweg, weg af, auto parkeren en inchecken! Wij hadden 3x 3-persoonskamer, die waren top in twee verschillende landhuizen in groene oase. Prijs/kwaliteit was zeer goed! 330€ voor 9 man incl. riant ontbijt.
Restaurant op terrein en aan de overkant van de straat(hoorde bij hotel), hier was ook een zwembad met grote bar. Voor ons was het doorreis hotel maar de volgende ochtend toch Bologna even bezocht:
: 20 minuten(doorstappen) tot stadspoort
stopt voor de deur €1,50pp 5 minuten tot stadspoort
lekker achterlaten bij hotel aanrader!!

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plek om te vertieven!
Vriendelijk personeel, mooie koele kamers (douches zijn wel wat klein), verfrissend zwembad én zeeeer lekker restaurant (wij aten in het restaurant vh hotel zelf).
Ook al ligt het vlak ad autostrade, door de krekels (heel veel krekels), heb je daar geen last van.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie