“Gedateerd”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Grand Hotel Elite
Beoordeeld als nr. 49 van 102 hotels in Bologna
7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel maar gedateerd. Deur van de badkamer was kapot. Het hotel heeft echt een opfrisbeurt nodig. Tot die tijd kan het er mee door maar verwacht er niet veel van. Ouderwets interieur. Spiegel was niet heel schoon. Voor de rest was het wel netjes.

Verbleef: November, 2017, reisde met vrienden

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontvangst in het hotel was prima ; leuke spontane meid met eerlijke adviezen.
Het hotel zelf heeft zijn beste tijd wel gehad. Het interieur is zo oud dat het bijna weer hip is, de airco werkt niet, ramen kunnen wel open, maar de weg is zo druk dat je er niet van kan slapen en daarnaast is er simpelweg te weinig zuurstof in het pand.
Ligt een beetje uit het centrum, maar prima bereikbaar met de bus (5/10 minuten) of eventueel te voet (20/25 minuten). Kamers hebben een goed formaat met een ruime badkamer.
Genoeg eetzaakjes en barretjes in de buurt, maar ook de bar van het hotel zelf heeft een prima service.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
21 september 2017 beoordeeld

Het hotel heeft 4 sterren maar ik vermoed dat die reeds lang geleden zijn uitgedeeld.
Je ziet toch wel dat hier best toch wel wat verbouwingswerken zouden kunnen gebeuren.
Om tot het centrum van Bologna te staggen moet je toch al ongeveer 25 minuten stappen (of je kan de bus nemen natuurlijk).

Kamertip: Redelijk gemakkelijk om van hieruit terug de stad uit te rijden.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Alessandro L, Direttore van Grand Hotel Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Nice Gast, ik dank u voor het nemen van uw tijd om de evaluatie van onze diensten.
Het lezen van de opmerkingen, kan ik antwoorden dat zeer binnenkort zal beginnen voor de modernisering van de kamers.
Ik kijk ernaar uit om u weer in Bologna te verwelkomen.
een warme groet van Grand Hotel Elite.

Grand Hotel Elite
d.o. Alessandro Leone

4 december 2016 beoordeeld

Qua ligging een goede ligging, relatief dicht bij centrum. We waren met 5 vrienden in 1 familiekamer, kamer ouderwets maar had wel een bepaalde sfeer. Wel veel stof dus ik vraag me af hoe er wordt schoongemaakt. De verwarming kregen we maar niet uit en dus was het warm in de kamer. Ontbijt wel heel lekker, zondag ontbijt aan €9 en maandag aan €5, espresso of cappuccino wel heel lekker. Bij het uitchecken hadden we problemen met de VISAkaart, de VISA die we hadden gebruikt bij Booking.com bleek niet gedebiteerd te zijn en dus moest de overnachting ter plaatse opnieuw betaald worden, we hadden de desbetreffende VISA kaart niet mee dus hebben het via een andere kaart moeten betalen wat direct een grote hap uit ons vakantiebudget was. Dit lijkt me niet logisch, ik heb zelf als receptioniste gewerkt en dit is niet hoe het normaal gezien loopt. We hadden ook een taxi besteld naar de luchthaven voor onze terugreis, ik zei nog tegen de receptioniste expliciet dat we met 5 personen zijn en 5 koffers, komt er een taxi die niet genoeg plaats heeft, na een lange discussie neemt de taxichauffeur ons toch mee maar met 4 op de achterbank, iets wat in België verboden is

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
9 september 2016 beoordeeld

Dit hotel oogt van buiten mooier dan het van binnen is. De kamers zijn zeker 20 jaar niet gerenoveerd, deurtjes hangen los os scheef en het sanitair kan niet meer goed worden gereinigd. Klachten helpen niet bij dit populaire hotel, waar veel geld aan marketing en weinig aan onderhoud is gedaan. Een echte afrader !

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel op nog geen half uur lopen van het centrum van Bologna. Wel wat gedateerd, maar dat gaf juist een apart sfeertje. Vriendelijk personeel en goede service. Ontbijt was lekker en uitgebreid. Prima cappuccino (wel even bestellen bij het personeel ipv de automaat). Kamers zijn groot en schoon. Heerlijke douche. In onze kamer (108) wel sporen van lekkage (airco) aan het plafond in het halletje.

Verbleef: Augustus, 2016
13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamer. Informeel Professioneel personeel. Enige minpunt was dat de airco niet sterk genoeg was om de kamer op een aangename temperatuur te krijgen. Prijs kwaliteit verhouding zeer gunstig door gebruik te maken van vooraf booking! Is aan te raden!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bologna bekeken
Porto
Amadeus Hotel
nr. 46 van 102 in Bologna
704 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Grand Hotel Elite geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Grand Hotel Elite

Adres: Via Aurelio Saffi 36, 40131 Bologna, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Emilia-Romagna > Province of Bologna > Bologna
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites
Stijl hotel:
Nr. 8 voordelig hotel in Bologna
Nr. 33 luxe hotel in Bologna
Prijsklasse: € 44 - € 167 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Grand Hotel Elite 4*
Aantal kamers: 106
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Grand Hotel Elite met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Grand Hotel Bologna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?