Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima lokatie, vlak bij alle bezienswaardigheden. Modern maar sfeervol. Attente service, zeker als we aankomen met de fiets. Deze worden keurig gestald, goed ontbijtbuffet.
Wat tegenvalt is dat we ondanks dat we een week tevoren een kamer hebben geannuleerd toch de volle prijs van twee nachten voor deze ongebruikte kamer moeten betalen. Ondanks protesten!

Datum van verblijf: augustus 2017
hmetro, Responsabile relazioni pubbliche van Metropolitan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017

Dear J.m.K, thank you for sharing your stay experience at our hotel. We are very pleased that you have enjoyed our services, cyclists are always welcome because they represent a healthy lifestyle and a way of traveling that we enjoy very much. However, I must specify that the cancellation of the reservation was not ours but that you had purchased a non-refundable rate. Certainly the price was more profitable but it involved a risk component that you were well aware of accepting. Non-refundable bookings are not cancelable, so they cost less. Looking forward to see you in Bologna soon, I send warm greetings from all the staff, Gianclaudio

Beoordeeld op 8 juni 2017 via mobiele applicatie

De sfeer in het hotel is echt heel fijn. Sereen, licht en schoon. Hotel heeft een fijne sfeer en ruikt erg fris en schoon. Mijn kamer is erg klein, maar is wel van alles voorzien. Zelfs een airco. Wel een raam maar die heeft verder geen functie gezien hij uitkomt op een hele kleine nauwe gang vol met machines van luchtzuivering oid. Airco is dus ook fijn!
Bed is goed, koelkast aanwezig, waterkoker aanwezig.
Dakterras is echt de moeite waard om eens te zitten. Je waant je in rust midden in de stad. Erg bijzonder.
Het ontbijt is klein, heel schattig en prima neergezet. Ze maken ook hele lieve hapjes. Voor mij was het wat lastig omdat ik een allergie heb en ik weinig keus had.
Personeel is heel leuk. Vriendelijk en erg behulpzaam. Ze willen je met alles helpen.
Al met al een leuk hotel midden in de stad.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde alleen
hmetro, Responsabile relazioni pubbliche van Metropolitan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2017

Dear 597inekew, Thank you for sharing your stay experience with other tripAdvisor users. We are happy to know that you are well and hope to see you soon in Bologna. A warm greeting from all the staff, Gianclaudio

Beoordeeld op 19 mei 2017

Hotelpersoneel vriendelijk en behulpzaam: zelfs met m'n gluten-en lactosevrij dieet een prima ontbijt geregeld..goede eenpersoonskamer en als ik iets wilde weten : prima advies als antwoord op mijn vraag

Kamertip: kamer grenzend aan binnenplaatsje dus heerlijk rustig en ook niet te heet hoewel het midden-zomer was...
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde alleen
hmetro, Responsabile relazioni pubbliche van Metropolitan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2017

Dear Marmaronde, thank you for sharing your stay experience at our hotel. We are very happy that your stay has gone well and we hope to see you soon in Bologna. A warm greeting from all the staff, Gianclaudio

Beoordeeld op 19 oktober 2016

De basics waren goed: locatie, ontbijt, wifi, service en hygiene. Dus als je voor een paar dagen Bologna wilt bezoeken is dit ideaal.
Het ligt aan een de grote winkelstraat en een paar minuten lopen van de hotspots.

Datum van verblijf: oktober 2016
hmetro, Responsabile relazioni pubbliche van Metropolitan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2016

Dear Bram d, thank you for your feedback. We are very glad that you enjoyed our location. Bologna is one of the best preserved medieval city centers in Europe and despite its historicity, is a lively city with many charming shops or events to attend. In October and November there will be many interesting exhibits, within walking distance from our hotel, all the guests need just to follow us on our web channel or ask at reception desk. We hope to see you again in the future in Bologna, Thanks, Gianclaudio

Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Midden in het centrum van Bologna ligt dit heerlijke designhotel. Mooie kamers, een heerlijk ontbijt en een geweldige plek om het mooie Bologna te voet te verkennen. In de nabijheid van het hotel zijn ook diverse heerlijke terrasjes en restaurants.

Datum van verblijf: september 2015