Beoordeeld op 13 oktober 2018

Zeer centraal gelegen. Prima bedden. Geslapen aan de straatkant en geen hinder gehad van lawaai. Alles is aanwezig in de kamer. De badkamer was niet ruim maar netjes. Alles doet wat verouderd aan maar verder is er niets op aan te merken. Spijtig is wel dat je de trap op moet met je bagage. Ontbijt was lekker. Nu was er wel al keuze in brood en beleg. Vriendelijke staf.Prijs kwaliteit zeker in evenwicht. Excellent voor een citytrip !

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 juni 2018

Zeer centraal gelegen hotel. 2 minuten van het Piazza Maggiore. aardige ontvangst van het personeel. Ruime kamers enigszins gedateerd. Ontbijt voldoende; wel typisch Italiaans; zoet. Kamers aan de voorkant wat gehorig door drukke straat activiteiten.

Kamertip: kamers aan de niet winkelstraat zouden rustiger moeten zijn,
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 mei 2018

Prima hotel, pal in het centrum. Het hotel doet wat ouderwets aan maar heeft wel alle faciliteiten, airco, minibar, föhn en goede bedden en kussens. Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is voldoende, veel zoete broodjes maar wel weinig gewoon brood om bv kaas enz (wat er wel is) op te doen. Ze gebruiken wel wegwerp borden en bakjes. Hotel bevindt zich op derde en vierde verdieping van een groter pand. Wij zaten op de vierde en dat was alleen per trap toegankelijk. De lift komt wel op de vierde maar dan moet je via een branddeur ik weet niet of dat mogelijk was.

Kamertip: Vanaf de vierde verdieping aan de staatzijde van Via Ugo Bassi kan je over de stad uitkijken
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 21 mei 2018

De ligging is perfect, pal in centrum. De staff is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt super zowel hartig als zoet, vers fruit, yoghurt, eieren... De badkamers zijn wat verouderd maar zeer proper. Een absolute aanrader voor een citytrip. Ik keer zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 22 februari 2018

Hotel op de derde verdieping van een oud pand.Fijne centrale locatie ook.
We hadden een heerlijk rustige kamer en uitstekend verzorgd met ,indien gewenst, dagelijks schone handdoeken en kleintjes shampoo en zeep.
Ontbijt is inclusief en er is voor elk wat wils...heerlijke zoete broodjes ...gebakken ei met spek..fruit....en fantastische koffie!
Verwacht geen echte luxe of super afgestofte plintjes...hier en daar wat sleets...maar het is zeker voor de prijs/kwaliteit een super plek.
Wij komen terug!

Kamertip: Het hotel is niet geschikt voor rolstoelen...ingang buiten is trapje op!
Datum van verblijf: februari 2018