Savhotel(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

Hotel Albergo Atlantic(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Relais Bellaria Hotel & Congressi(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis parkeren
Panorama Hotel(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 72 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 334 per nacht.

25 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel, met meerdere kleine binnentuinen. Nette, ruime kamers. Grote badkamer. Voor de dames: neem uw eigen haardroger mee Bescheiden doch lekker ontbijt. Flesje water op de kamer is te betalen...

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
29 december 2014 beoordeeld

Heel aangenaam hotel met mooie inrichting. Rustige locatie en op wandelafstand van het centrum. Ontbijt lekker en in aangename zaal met mogelijkheid tot eten op het terras. Behulpzaam en vriendelijk personeel

• Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
11 juli 2014 beoordeeld

Heerlijk boutique achtig hotel. Goed gelegen binnen de oude stad Bologna. Alles goed te voet te doen en toch niet in de drukte van de stad. Uiterst vriendelijk personeel die ons ontvingen als oude vrienden! De eigenaar/manager Roberto is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben gebruik gemaakt van de parking van het hotel waardoor de auto veilig binnen staat. Ontbijt is mooi vers en uitgebreid. Heerlijke cappuccino of espresso ontbreekt ook niet. Wij hadden een heerlijke kamer met fijn balkon met zitje, uitkijkend over de binnenplaats. Schoon, netjes, rustig en zeer gunstig gelegen!
We komen zeker terug hier.
Dank Roberto voor een aangenaam verblijf!

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
18 september 2013 beoordeeld

Drie nachten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed gelegen in een rustige straat. Ontbijt was verzorgd. Heerlijk gegeten in het visrestaurant aan de overkant van het hotel, zeker doen!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
3 september 2013 beoordeeld

Wij zijn hier vier nachten geweest. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze willen je met alles helpen. Prima uitvalsbasis om van alles te ondernemen. Ontbijt was goed. Het hotel is wel heel erg gehorig. Dit was soms storend. Heerlijk gegeten bij een restaurantje op de hoek.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner