Beoordeeld op 24 oktober 2017

We kregen een duplex appartement op 100 m van het hotel.
Ruim en luxueus ingericht.
Ontbijt was in hotel. Wel waren soms bepaalde dingen uitgeput en duurde het de ene dag langer dan de andere voor het werd bijgevuld.
Goede service en vriendelijk behulpzaam personeel en ideale ligging
Zeker de moeite waard

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 5 maart 2017

Ligging op 100m van de Piazza Maggiore is fenomenaal, hoewel je er toch wat straatlawaai moet bijnemen. Comfortabele hoewel wat kleine kamer, heerlijke badkamer. Vriendelijk personeel. Een goed ontbijt.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017

rustig,proper, goede bedden met keuzes i.v.m de kussens.

ontbijt was voldoende en werd regelmatig bijgevuld.

Het personeel van de ontbijtruimte en personeel van de incheckbalie waren super vriendelijk .Ze hielpen ons bij het vinden van restaurantjes,bezienswaardigheden enz... Aanrader!!!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 17 oktober 2016

Zeer gastvrij hotel en voor een kort verblijf prima te doen. Locatie is wel uitstekend. Echt centraal. Kamers zijn schoon maar erg klein. Voor 4 sterren te klein maar hadden schone kamer met een uitstekend bed. Prima douche in een kleine badkamertje maar alles voorhanden. Je kan zelfs kiezen uit verschillende kussens wat natuurlijk heel persoonlijk is. Ontbijt is basic maar prima te doen. prijs kwaliteit verhouding is prima.....

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Prettig hotel waar ik zeker terug zal komen voor mijn reizen naar Bologna. Locatie is zeer goed en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor mij een aanrader indien je voor een korte periode in bologna moet zijn

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken