Beoordeeld op 7 november 2018

Dit 4 sterren hotel is gelegen in het centrum tussen station en oude stad en van hieruit is alles heel goed bereikbaar en beloopbaar. De service is prima, de kamers goed en schoon. Opvallend is hoe geluidsarm de kamer is. Elke dag complete verschoning linnengoed. Uitstekend ontbijt, alleen voor diabetici weinig suikervrij, maar dat is bijna overal in Italië. Het hotel was helemaal volgeboekt.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 27 december 2017

Gelegen op de Via Dell'Indipendenza ben je zo overal vlakbij. Een hotel dat een beetje gedateerd is, maar prima service en ontbijt. Vriendelijk personeel. De ligging maakt alles goed. Lounge is best OK.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
General M, Direttore generale van Hotel Internazionale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Dear Guest,
first of all I would like to thank you for this excellent review about Hotel Internazionale.
We are really proud to have fully satisfied your expectations and to be suggested by you to all Trip Advisor users.

With my best regards,

Beoordeeld op 9 april 2017

Vriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijt, versgemaakte cappuccino. Het hotel is zowel dicht bij het station als het centrum gelegen, te midden van de winkels, de bars en de restaurantjes.
De kamer was zeer ruim met een kingsize bed (luxekamer) en zicht op de tuin; ook zeer netjes. En rustig

Datum van verblijf: maart 2017
General M, Direttore generale van Hotel Internazionale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2017

Dear Guest,
thank you for this excellent review about Hotel Internazionale, me and my staff will be very motivated to read your opinion about us.
We are proud to have fully satisfied your expectations and we hope to welcoming you for your next stay in Bologna.

My best regards,

Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer goede ligging. Max 10 min van Maggiore en Station a/d andere kant.
Goede bedden. Compacte badkamer met goede douche.
Uitstekend ontbijt. Bar met lounge voor een lekkere cocktail.
Klein tuintje maar met een heerlijke prosecco. Je moet er wel om vragen.
Goede restaurants in omgeving. Met trein makkelijk en goed betaalbaar naar Venetië / Mondea / Ravenna.

Datum van verblijf: augustus 2016
General M, Direttore generale van Hotel Internazionale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2016

Best regards,

Beoordeeld op 9 september 2016

Gelegen op de grootste winkelstraat van Bologna is dit een gewoon goed hoptel voor een redelijke prijs. Ik bezocht Bologna de afgelopen jaren zeker 15 x en 5x nam ik dit hotel opnieuw. Uitstekend ontbijt, prettige geprijsd en mooie kamers. Rust en privacy ok.

Kamertip: Als altijd: bekijk een paar kamers en kies dan...
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken