“Goed hotel in Bologna”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Starhotels Excelsior
Beoordeeld als nr. 24 van 102 hotels in Bologna
11 september 2016 beoordeeld

Hotel recht tegenover centraal station, goed te lopen naar het oude centrum van Bologna. Uitstekend ontbijt, fijne, rustige kamer en erg goed en vriendelijk personeel. Kamer en badkamer waren erg schoon en een heerlijk bad.

Verbleef: September, 2016

27 juni 2016 beoordeeld

Goed hotel in het hartje van Bologna. Weinig nachtlawaai in het hotel zelf. Goede geluisdemping. Verzorgd ontbijt. Vanuit dit hotel zijn alle bezienswaardigheden in de stad goed te bereiken. Ik zou dit hotel opnieuw kiezen

Verbleef: Mei, 2016
2 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van het centrum van Bologna. Vriendelijk en voorkomend personeel. Mooie, grote kamers en erg schoon. Ontbijtbuffet is goed. Ondanks de ligging tegenover het station, heb je in het hotel geen geluidsoverlast. Bologna is bovendien een hele prettige en levende stad zonder grote drommen toeristen.

Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
13 december 2015 beoordeeld

Goed gelegen, tegenover het centraal station. Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en een goed uitgeruste badkamer. Ruime keuze aan het ontbijtbuffet. Wel slechte klimaatregeling op de kamer. Het was daar winter, maar op de kamer leek het wel zomer.Thermostaat bleek niet te werken. Ik raad een verblijf in dit hotel voornamelijk aan bij een korte stedentrip en vanwege de prijs-kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard om terug te komen bij een volgend bezoek aan Bologna.

• Verbleef: December, 2015, reisde met vrienden
26 november 2015 beoordeeld

prima hotel in het centrum van Bologna. Hotel ligt wel aan erg drukke weg in het centrum, maar daar merk je weinig van eenmaal in het hotel. Kamers zijn redelijk formaat en bedden zijn goed. Parkeren was wat rommelig geregeld, maar je kon tenminste je auto kwijt bij het hotel tegen extra betaling.

Kamertip: kamer aan achterzijde van het hotel nemen.
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde voor zaken
11 november 2015 beoordeeld

Afgelopen zomervakantie begonnen wij in het Starhotels Excelsior in Bologna. Voordat wij onze vakantie in Cattolica zouden doorbrengen hadden wij besloten 2 dagen in Bologna door te brengen en omdat dit hotel direct tegenover het treinstation gelegen is en een mooie aanbieding had besloten wij voor dit hotel te kiezen. En dat was zeker geen verkeerde keus. Een mooi en zeer verzorgd hotel met een heel mooie schone kamer met 2 aparte bedden en uitzicht op het stationsplein. Wij vonden dat in ieder geval heel erg leuk. Beide nachten hebben wij heerlijk geslapen en genoten van een zeer goed en uitgebreid verzorgd ontbijt buffet wat wij vanwege het mooie weer heerlijk buiten konden nuttigen. Het mannelijk personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel ligt heel gunstig om het centrum van Bologna lopend te verkennen. Dit hebben wij ook zeker gedaan en wat is Bologna een gezellige en mooie stad. Veel bezienswaardigheden met name de bibliotheek en het plein waar de basiliek staat. In de kleine straatjes heerst 's avonds zoveel gezelligheid en sfeer dat de keuze om buiten bij 1 vd restaurantjes te eten gauw gemaakt was voor ons. Super ervaring de combi van dit hotel en deze binnenstad!

Kamertip: Onze kamer die uitkeek op het stationsplein had totaal geen hinder van de geluiden van buitenaf omda ...
  • Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
15 juli 2015 beoordeeld

+ De ligging van het hotel te voet (20min.) of met bus A (1,30€ 10min.) In het historisch centrum.
De vriendelijkheid van het personeel over heel het hotel. De geluidsdichte kamers van het verkeer of station hoor je niets.
Ook makkelijk dat je aan het hotel een afgesloten en bewaakte garage was, prijs was wel iets te duur.
Het eten in het restaurant was ook zeer goed, maar er zijn genoeg goede restaurantjes in de buurt ...aanrader ristorante Donatello via Righi Augusto 8 op een 10 min. van het hotel.

- Toch misschien een minpuntje : prijs van garage 31€ per nacht wel wat prijzig.
Ingewikkeld inlog-systeem voor gratis wifi.

Kamertip: Kamers op de bovenste verdieping hebben een mooi uitzicht over Bologna
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bologna bekeken
op 0 km afstand
Aemilia Hotel
nr. 4 van 102 in Bologna
2.592 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Starhotels Excelsior geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Starhotels Excelsior

Adres: Viale Pietro Pietramellara 51, 40121 Bologna, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Emilia-Romagna > Province of Bologna > Bologna
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 12 romantisch hotel in Bologna
Nr. 16 familiehotel in Bologna
Nr. 17 luxe hotel in Bologna
Nr. 19 zakenhotel in Bologna
Prijsklasse: € 82 - € 422 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Starhotels Excelsior 4.5*
Aantal kamers: 193
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, TravelClick, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Starhotels Excelsior met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Starhotels Excelsior Hotel Bologna
Starhotels Hotel Bologna

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?