27 juni 2016 beoordeeld

Goed hotel in het hartje van Bologna. Weinig nachtlawaai in het hotel zelf. Goede geluisdemping. Verzorgd ontbijt. Vanuit dit hotel zijn alle bezienswaardigheden in de stad goed te bereiken. Ik zou dit hotel opnieuw kiezen

Verbleef: mei 2016
2 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van het centrum van Bologna. Vriendelijk en voorkomend personeel. Mooie, grote kamers en erg schoon. Ontbijtbuffet is goed. Ondanks de ligging tegenover het station, heb je in het hotel geen geluidsoverlast. Bologna is bovendien een hele prettige en levende stad zonder grote drommen toeristen.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
13 december 2015 beoordeeld

Goed gelegen, tegenover het centraal station. Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en een goed uitgeruste badkamer. Ruime keuze aan het ontbijtbuffet. Wel slechte klimaatregeling op de kamer. Het was daar winter, maar op de kamer leek het wel zomer.Thermostaat bleek niet te werken. Ik raad een verblijf in dit hotel voornamelijk aan bij een korte stedentrip en vanwege de prijs-kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard om terug te komen bij een volgend bezoek aan Bologna.

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden
26 november 2015 beoordeeld

prima hotel in het centrum van Bologna. Hotel ligt wel aan erg drukke weg in het centrum, maar daar merk je weinig van eenmaal in het hotel. Kamers zijn redelijk formaat en bedden zijn goed. Parkeren was wat rommelig geregeld, maar je kon tenminste je auto kwijt bij het hotel tegen extra betaling.

Kamertip: kamer aan achterzijde van het hotel nemen.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde voor zaken
11 november 2015 beoordeeld

Afgelopen zomervakantie begonnen wij in het Starhotels Excelsior in Bologna. Voordat wij onze vakantie in Cattolica zouden doorbrengen hadden wij besloten 2 dagen in Bologna door te brengen en omdat dit hotel direct tegenover het treinstation gelegen is en een mooie aanbieding had besloten wij voor dit hotel te kiezen. En dat was zeker geen verkeerde keus. Een mooi en zeer verzorgd hotel met een heel mooie schone kamer met 2 aparte bedden en uitzicht op het stationsplein. Wij vonden dat in ieder geval heel erg leuk. Beide nachten hebben wij heerlijk geslapen en genoten van een zeer goed en uitgebreid verzorgd ontbijt buffet wat wij vanwege het mooie weer heerlijk buiten konden nuttigen. Het mannelijk personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel ligt heel gunstig om het centrum van Bologna lopend te verkennen. Dit hebben wij ook zeker gedaan en wat is Bologna een gezellige en mooie stad. Veel bezienswaardigheden met name de bibliotheek en het plein waar de basiliek staat. In de kleine straatjes heerst 's avonds zoveel gezelligheid en sfeer dat de keuze om buiten bij 1 vd restaurantjes te eten gauw gemaakt was voor ons. Super ervaring de combi van dit hotel en deze binnenstad!

Kamertip: Onze kamer die uitkeek op het stationsplein had totaal geen hinder van de geluiden van buitenaf omdat ze dubbele ramen gebruiken.
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden