TripAdvisor
Bologna
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Voor toeristen matig, voor locals meer voordelen!”
Beoordeling van Incrocio Montegrappa

Incrocio Montegrappa
Geclassificeerd als nr. 53 van 2.251 Restaurants in Bologna
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Locals krijgen gratis plaatpizza bij het bestellen van hun eten,en gratis limoncello bij het vragen van de rekening.
Wij als toeristen, niets..
Zéér spijtig!!

Datum van bezoek: september 2019

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ziet er niet echt gezellig uit. Het geserveerde diner is echter voortreffelijk. Het eten wordt aangeboden met heerlijke wijnen. De bediening is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2019
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, met twee personen €50 kwijt (1 karaf wijn, twee borden pasta, cheesecake en tiramisu. Plaatpizza vooraf en Limoncello na van het huis) lieve, gezellige bediening en een fijne sfeer. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar sushi, maar dat was vol en dus besloten om op zoek te gaan naar een restaurant in de zijstraatjes. Hier dus geheel bij toeval terecht gekomen. Zeer vriendelijk meisje dat ons hielp, kon goed Engels. En het eten was heerlijk. Vlees en pasta, beiden zeer goed met aardappeltjes erbij. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval neergestreken voor de lunch. Fijne bediening en heerlijk gegeten. Gasten vooral Italiaans en dat is vaak een goed teken.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Incrocio Montegrappa bekeken, bekeken ook

Bologna, Province of Bologna

In Incrocio Montegrappa geweest? Deel je ervaringen!