“Lekker ijs ”

Geclassificeerd als nr. 1 van 150 Dessert in Bologna
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker ijs. Vol van smaak. Schone ijssaloon. Zeker een aanrader. Wij gaan er zeker nog een ijsje halen voordat we vertrekken uit bologna.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ijs is erg lekker en hebben veel aparte smaken die echt goed vol van smaak zijn. Ijs is ook niet al te duur.

16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterende zaak, met onverwachte smaken ijs. Ligt niet helemaal in het centrum, maar is helemaal de wandeling waard!

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze aankomst in Bologna gevierd met een lekker ijsje hier. Tip voor de toerist; vraag om het engelse menu. Dan is het nog niet makkelijk kiezen uit de vele heerlijk uitziende smaken, maar makkelijker dan vanaf de italiaanse kaart te moeten kiezen.
Ijs wat wij hadden was heerlijk!

21 maart 2017 beoordeeld

Beetje moeilijk te vinden. Piepkleine ijssalon waar ook heerlijke chocolade wordt verkocht.
Zeer de moeite waard om een stukje voor om te lopen.

Reizigers die Cremeria Santo Stefano bekeken, bekeken ook

Bologna, Province of Bologna

In Cremeria Santo Stefano geweest? Deel je ervaringen!