Suite Hotel Elite
Metropolitan Hotel(Bologna)
  • Inclusief ontbijt
I Portici Hotel(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 108 per nacht.

Zie aanbieding
Relais Bellaria Hotel & Congressi(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Savhotel(Bologna)
  • Restaurant
11 september 2016 beoordeeld

Goed hotel in Bologna.
Het is wel 20 minuten lopen naar het centrum, maar er gaat ook een bus.
Ontbijt is goed! erg lekkere koffie bij het ontbijt

Wij gingen in augustus, veel in de stad is dan dicht ivm vakantie
Het hotel was in deze periode in iedergeval wel heel goedkoop, ik weet niet hoe de prijzen normaal zijn.

De familiekamer was erg comfortabel. Sommige kamers hebben een balkon sommige niet.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed verblijf in een suite met alles erop en eraan. Absoluut aan te bevelen. Ontbijt eveneens met heel veel keuzemogelijkheden. Airco op de kamer en vriendelijk personeel. Gratis fietsenstalling zoals het hoort. We komen terug!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst goed en snel geholpen, wij konden gratis gebruik maken van de parkeergarage (6 krappe plekken) dus hebben wij gekozen voor de betaalde serive aan de overkant van het hotel voor een schappelijke prijs. In onze kamer was helaas het douche putje verstopt (vies) en de douchekop stuk. Als service hebben wij een upgraden gekregen naar een grotere kamer. Erg vriendelijke en deze kamer was prima! Toch zijn de kamers niet zoals verwacht na het zien van de foto's maar wel een prima verblijf. Ontbijt is ook goed en divers + vers fruit.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we snel geholpen en kregen we de kamer toegewezen.
Aangekomen op de kamer bleek het niet zoals op de fotos te zijn en was de suite kleiner dan verwacht.
Een badkamer die bijna uit elkaar viel! (Wc kraakte, bad geel ipv wit, afwerkingen en gebroken randen)
Het raam rol luik kon niet geheel dicht en een bank die keihard zat.
Daarnaast werd er geadverteerd dat er gratis parkeren was terwijl dit gaat om 6 plekken die moeilijk te berijken zijn met een kleine auto, laat staan een grote auto!
En er word geadverteerd met een kitchenette die in werkelijkheid €10 extra per dag kost, anders werkt deze gewoon weg niet.
Daarnaast is het ontbijt matig en het personeel van het ontbijt ook totaal niet vriendelijk
Geen goede ervarig!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
18 juli 2016 beoordeeld

Aangenaam hotel, snelle check in. Parking was wel moeilijk te vinden. Maar snel opgelost door personeel. Upgrade gekregen en kamer was supergroot met keuken, salon, netjes maar wel niet grondig gepoetst. Nog restanten in minibar. Ontbijt was super, heel uitgebreid en tot 11h eten op dakterras. WiFi gratis en goed. Een aanrader voor een citytrip . Stad is bereikbaar te voet, je krijgt bij het inchecken een duidelijke plattegrond mee.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie