“een super barista maakt je ontbijtkoffie”
Beoordeling van Suite Hotel Elite

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Suite Hotel Elite
Beoordeeld als nr. 21 van 102 hotels in Bologna
11 oktober 2016 beoordeeld

Suite hotel elite ligt ongeveer twee en een halve kilometer van de twee torens.
Het is gemakkelijk te voet te doen, maar door het feit dat je bologna ook te voet ontdekt, kan je beter de bus nemen aan het hotel stopt. vriendelijk personeel,
douche een beetje klein, maar als je geen tweehonderd kilo weegt gaat het.

Kamertip: vraag om een upgrade naar suite
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde alleen
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Suite Hotel Elite
Bekijk de nieuwste beoordelingen

11 september 2016 beoordeeld

Goed hotel in Bologna.
Het is wel 20 minuten lopen naar het centrum, maar er gaat ook een bus.
Ontbijt is goed! erg lekkere koffie bij het ontbijt

Wij gingen in augustus, veel in de stad is dan dicht ivm vakantie
Het hotel was in deze periode in iedergeval wel heel goedkoop, ik weet niet hoe de prijzen normaal zijn.

De familiekamer was erg comfortabel. Sommige kamers hebben een balkon sommige niet.

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed verblijf in een suite met alles erop en eraan. Absoluut aan te bevelen. Ontbijt eveneens met heel veel keuzemogelijkheden. Airco op de kamer en vriendelijk personeel. Gratis fietsenstalling zoals het hoort. We komen terug!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst goed en snel geholpen, wij konden gratis gebruik maken van de parkeergarage (6 krappe plekken) dus hebben wij gekozen voor de betaalde serive aan de overkant van het hotel voor een schappelijke prijs. In onze kamer was helaas het douche putje verstopt (vies) en de douchekop stuk. Als service hebben wij een upgraden gekregen naar een grotere kamer. Erg vriendelijke en deze kamer was prima! Toch zijn de kamers niet zoals verwacht na het zien van de foto's maar wel een prima verblijf. Ontbijt is ook goed en divers + vers fruit.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we snel geholpen en kregen we de kamer toegewezen.
Aangekomen op de kamer bleek het niet zoals op de fotos te zijn en was de suite kleiner dan verwacht.
Een badkamer die bijna uit elkaar viel! (Wc kraakte, bad geel ipv wit, afwerkingen en gebroken randen)
Het raam rol luik kon niet geheel dicht en een bank die keihard zat.
Daarnaast werd er geadverteerd dat er gratis parkeren was terwijl dit gaat om 6 plekken die moeilijk te berijken zijn met een kleine auto, laat staan een grote auto!
En er word geadverteerd met een kitchenette die in werkelijkheid €10 extra per dag kost, anders werkt deze gewoon weg niet.
Daarnaast is het ontbijt matig en het personeel van het ontbijt ook totaal niet vriendelijk
Geen goede ervarig!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
18 juli 2016 beoordeeld

Aangenaam hotel, snelle check in. Parking was wel moeilijk te vinden. Maar snel opgelost door personeel. Upgrade gekregen en kamer was supergroot met keuken, salon, netjes maar wel niet grondig gepoetst. Nog restanten in minibar. Ontbijt was super, heel uitgebreid en tot 11h eten op dakterras. WiFi gratis en goed. Een aanrader voor een citytrip . Stad is bereikbaar te voet, je krijgt bij het inchecken een duidelijke plattegrond mee.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima schoon hotel met prima kamers, goede badkamer ideaal als uitvalsbasis voor vakantie in Bologna. Prima uitgebreid ontbijtbuffet met dakterras waar dit ontbijt genuttigd kan worden. Personeel helpt waar nodig. Geen negatieve zaken te noemen, kom zeker terug.

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bologna bekeken
Grand Hotel Elite
Panorama Hotel
nr. 30 van 102 in Bologna
267 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Suite Hotel Elite geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Suite Hotel Elite

Adres: Via Aurelio Saffi 40, 40131 Bologna, Italië
Locatie: Italië > Emilia-Romagna > Province of Bologna > Bologna > Porto
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Roomservice Shuttlebusservice Suites Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 21 van 102 hotels in Bologna
Prijsklasse: € 61 - € 388 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Suite Hotel Elite 4*
Aantal kamers: 71
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Suite Hotel Elite met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?