Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer slecht geslapen door zeer hard bed en slecht werkende airco.
Wel vriendelijk personeel. Prijs kamer was ook belachelijk duur, maar dat is waarschijnlijk veroorzaakt door de druk bezochte beurs.
Naar het mooie en gezellige centrum is het 6 km

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Daniele S, Direttore van Hotel Cosmopolitan Bologna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2017

Bedankt voor uw waardevolle adviezen en we verontschuldigen ons voor de problemen die u tijdens uw verblijf had gehad
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Voor het 2e jaar op rij hier overnacht op doorreis naar Griekenland. Prijs/kwaliteit is volgens mij onklopbaar. Ruime kamers, prima badkamer, koffie en theefaciliteiten en een prima ontbijt. Gratis grote parking en je bent op enkele minuten terug op de snelweg. Ideaal.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

Verkeerde keuze gemaakt van hotel. Alles is wel aanwezig maar de prijs viel tegen. Waarschijnlijk niet lang genoeg gewacht op de correcte aanbieding 250 euro voor twee nachten met ontbijt deed mij op iets meer hopen.Het Ontbijtbuffet was in orde de kamers en badkamer ook maar toch mist dit hotel enige warmte.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 augustus 2016

Fijn hotel met moderne, ruime kamers. Prijs-kwaliteit is erg goed. Nog nooit zo'n goed hotel gehad voor zo'n klein prijsje (46,- incl. ontbijt). Ontbijtbuffet was prima. Fijn zitje buiten voor het hotel. Gratis parkeergelegenheid met voldoende plaatsen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Mooi ingericht en nette kamers luxe ontbijt heel goed internet een leuk terras voor bij de deur goede bediening en medewerkers luxe hotel voor een nette prijs gezellig hotel waar soms wel wat drukker is

Datum van verblijf: april 2016