• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

Savhotel(Bologna)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 111 per nacht.

Hotel Albergo Atlantic(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 54% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 54% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 148 per nacht.

Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 153 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 194 per nacht.

Official Hotel Site
  • Restaurant
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 439 per nacht.

Relais Bellaria Hotel & Congressi(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 165 per nacht.

Best Western Plus Tower Hotel Bologna(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Besparingsmelding! 31% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 31% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het 2e jaar op rij hier overnacht op doorreis naar Griekenland. Prijs/kwaliteit is volgens mij onklopbaar. Ruime kamers, prima badkamer, koffie en theefaciliteiten en een prima ontbijt. Gratis grote parking en je bent op enkele minuten terug op de snelweg. Ideaal.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Verkeerde keuze gemaakt van hotel. Alles is wel aanwezig maar de prijs viel tegen. Waarschijnlijk niet lang genoeg gewacht op de correcte aanbieding 250 euro voor twee nachten met ontbijt deed mij op iets meer hopen.Het Ontbijtbuffet was in orde de kamers en badkamer ook maar toch mist dit hotel enige warmte.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld

Fijn hotel met moderne, ruime kamers. Prijs-kwaliteit is erg goed. Nog nooit zo'n goed hotel gehad voor zo'n klein prijsje (46,- incl. ontbijt). Ontbijtbuffet was prima. Fijn zitje buiten voor het hotel. Gratis parkeergelegenheid met voldoende plaatsen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
4 augustus 2016 beoordeeld

Mooi ingericht en nette kamers luxe ontbijt heel goed internet een leuk terras voor bij de deur goede bediening en medewerkers luxe hotel voor een nette prijs gezellig hotel waar soms wel wat drukker is

Verbleef: april 2016, reisde met familie
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een tussenstop. Ruime parkeerplaats, dicht bij de snelweg, ruime en schone kamer, nette badkamer. Jammer dat er geen zwembad aanwezig was maar dat mocht de pret niet deren. Het ontbijt is uitstekend en de koffie is heerlijk. Het restaurant schijnt niet al te best te zijn volgens TripAdvisor. Vlak in de buurt (loopafstand) is een enorm winkelcentrum en zijn er ook een aantal restaurants. Beter is om even in de auto te stappen en in een paar minuten naar Toto e Peppino (zie recensies)

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner