• Restaurant
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 408 per nacht.

Savhotel(Bologna)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Hotel Albergo Atlantic(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 51% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 51% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 140 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Best Western Plus Tower Hotel Bologna(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 111 per nacht.

• Restaurant
Besparingsmelding! 55% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 55% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 259 per nacht.

Relais Bellaria Hotel & Congressi(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 135 per nacht.

Holiday Inn Express Bologna-Fiera(Bologna)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 146 per nacht.

10 mei 2017 beoordeeld

Keurig hotel, dat al wat aan het verouderen is. Zeer gunstig gelegen bij het station en dus heel goed met de airport shuttlebus te bereiken.Had met mijn echtgenote een zeer grote verzorgde kamer. Geroutineerde en zakelijke receptie. Aardig was het drankje ter verwelkoming. Het maakt het aantal sterren wel waar. Niet in het hotel ontbeten, veel te duur namelijk. Elders in Bologna kun je net zo goed en veel goedkoper ontbijten.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
20 april 2017 beoordeeld

De locatie vond ik goed: dicht bij het station en bushalte en niet ver van het centrum en de historische gebouwen. Het ontbijt was super: zeer veel keuze! De kamers waren niet goed: flinterdunne muren waar je altijd water van de geburen hoort lopen en de airco hoort ronken. De verlichting in de badkamer was onvoldoende. Wij hadden een standaardkamer, misschien vandaar...

Kamertip: Geen standaardkamer nemen dan heb je geen hinder van aircolawaai en waterloping
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
8 maart 2017 beoordeeld

Goede locatie , dicht bij station en cultureel centrum , alles op wandelafstand
Nette kamers , goede grote bedden
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Zéér uitgebreid ontbijt en ruime keuze
Geen opmerkingen

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
1 maart 2017 beoordeeld

hotel ligt op een paar stappen (hooguit 100 meter) van het station, waar ook de bussen samenkomen. Heel netjes, mooie kamer, voldoende handdoeken en echt een heerlijk ontbijt waarbij ook is gedacht aan niet-Italianen met eitjes, lekker brood, kaas, vers fruit en (uiteraard) goeie koffie.

Kamertip: We hadden een prima standaardkamer. Gevraagd werd betaalde upgrade te doen naar een suite: niet gedaan.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
29 oktober 2016 beoordeeld

goed hotel op uitstekende locatie; goede prijs/kwaliteitsverhouding; prima ontbijtbuffet; kamers voldoende uitgerust maar slechte verlichting in badkamer (zoals in bijna ieder hotel overigens); verwarming/airco was moeilijk uit te zetten, lounge ontzettend ongezellig (daar willen ze liever geen mensen hebben zeker)

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels