“Formidabel restaurant!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vlot en vriendelijk personeel en uitstekende keuken, genoten en zeker aan te raden!

4 juli 2017 beoordeeld

Hier gegeten en de gerechten qua afwerking en smaak zijn niet hoog. Onder het gemiddelde. We hadden heir meer van verwacht.

19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons werd gezegd dat we hier moesten zijn voor typische streekgerechten . Het was lekker en gezellig , vriendelijke mensen die hun best doen

8 oktober 2015 beoordeeld

Na advies van de B&B uitbaatster toch maar even gebeld om te reserveren... en ja we hadden de laatste tafel! Het is geen groot restaurant (ong. 40 pl.) maar iedereen wil er blijkbaar komen eten !
En terecht want wat we geserveerd kregen was heerlijk. We genoten van een 3 gangenmenu met een fles stevige wijn, water, koffie en een likeurtje ter afronding, en betaalden 35 euro per persoon.

17 september 2014 beoordeeld

Klein restaurant in centrum van Urbino. Aanbod van streekgebonden producten verwerkt tot eerlijke gerechte, zonder veel poespas maar heel lekker. Vriendelijke service.
Een aanrader om kennis te maken met lokale keuken.

Reizigers die La Trattoria del Leone bekeken, bekeken ook

Urbino, Province of Pesaro and Urbino

In La Trattoria del Leone geweest? Deel je ervaringen!