Beoordeeld op 7 juli 2015

Villa Cattani Stuart is een geweldig hotel, stijlvol en luxueus, voorzien van alle comfort en zeer rustig gelegen. Het hotel is omgeven door een prachtige tuin met een heerlijk zwembad met ligbedden en parasols en een geweldig uitzicht over het land en de zee. Het ligt in het kleine dorpje Trebbiantico, dichtbij de mooie plaats Pesaro.
Het personeel is zeer professioneel, behulpzaam en uitermate vriendelijk, vooral lof voor Fredericio en Lucca van de receptie!!
Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping met balkon met in de verte zeezicht. De kamer was ruim en zeer schoon. De bedden waren voor ons iets aan de harde kant maar desondanks hebben we de hele week goed geslapen. Het hotel heeft een zeer goede Airco, stil en goeie koeling. Wifi ontvangst op de kamer was niet altijd optimaal.
Het hotel heeft geen eigen restaurant, het serveert alleen ontbijt en dit is zeer goed en uitgebreid met heerlijk verse producten.
Er is een uitstekend restaurantje op 100 meter afstand van het hotel: Ristorante La Vecchia Cantina. Het is raadzaam om een tafel te reserveren, vooral als je buiten wil eten. Hier heerlijk en authentiek eten en zeer goede wijnen en dit alles tegen zeer betaalbare prijzen.
We hebben in Villa Cattani Stuart een heerlijke tijd gehad en we gaan beslist terug!

Kamertip: Neem een kamer met balkon . Deze liggen op de bovenste verdieping en hebben mooi uitzicht.
Datum van verblijf: juni 2015
villacattani, Direttore van Hotel Villa Cattani Stuart, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2015

Dear,

Thank you very much for Your fantastic words from the whole team of Villa Cattani! Federico and Luca were especially pleased to read your review and they send you all their best wishes!
Looking forward to having you as our guest once again soon!!! You are always welcome!
Hotel Villa Cattani Stuart **** 4 stelle | Pesaro | Marche | Italy

Beoordeeld op 21 mei 2015 via mobiele applicatie

Bij alle toegangswegen staan bordjes die je naar de villa wijzen. Top! Naast de oude gerestaureerde villa met prachtige tuin en zwembad is een moderner hotel gebouw neergezet. Het gebouw is gelukkig neutraal passend zodat het niet stoort. De inrichting van het hotel luxe en stijlvol. De bovenste verdieping heeft grotere kamers met balkon. Wij hadden de tweepersoonskamer voor 5 dagen en dat was prima. De bedden zijn stevig. Het hele hotel is erg schoon en het personeel is zeer vriendelijk en attent. De mensen die de receptie permanent bemensen spreken ook Engels. Het ontbijt is een van de beste die we ooit gehad hebben. Veel verse producten uit de regio (fruit, dolci) maar ook gewoon brood, warm roerei en meer. Het strand ligt op een wandeling van 2,5 km en je komt er alleen na het oversteken van een snelweg en het vinden van een tunnel met een bordje dat naar een camping verwijst. Met de auto ben je er in 8 minuten en veiliger.
Dit hotel is geweldig als je rust waardeert in een luxe klassieke omgeving. De tuin is zo smaakvol en het uitzicht zo mooi, dat het moeite kost om er op uit te trekken.
Het restaurant op 100 meter is uitstekend. Met verse ingredienten worden pasta's en pizza's bereid. Zeker in het weekend wel reserveren.

Datum van verblijf: mei 2015
villacattani, Direttore van Hotel Villa Cattani Stuart, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2015

Dear Guest,
What a complete review! We are glad you liked the rooms, the breakfast, the staff and the location! We engage ourselves to let our guests enjoy their holiday!
We hope you will come back! Thank you again!
Hotel Villa Cattani Stuart **** 4 stelle | Pesaro | Marche | Italy

Beoordeeld op 5 augustus 2013

Uitermate genieten van rust en comfort. Een zeer stijlvolle hotel met extreem professioneel personeel en een perfect ontbijt dat alle vooroordelen van een Italiaans ontbijt onderuit haalt. Op de staf was niets maar dan ook werkelijk niets aan te merken. Het onthaal, de bediening, de schoonmaak, zelfs elke begroeting straalde stijl en perfectie uit. Het zwembad was idyllisch en het water glashelder en zalig op temperatuur. Villa Cattani Stuart zullen wij zeker nog bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 14 juni 2012

Wij verbleven hier 4 nachten en de locatie, uitzicht, het zwembad en het ontbijt waren zeer goed.Een aantal zaken kloppen toch niet met het beeld wat er geschets wordt op hun website. Het welness center is niet echt dichtbij en kost ook nog eens ( met korting) 30 euro.De fietsen , die je gratis kunt gebruiken , zijn zeer slecht en zeker niet geschikt voor deze heuvelachtige omgeving. Het ontbijt is zeer uitgebreid maar kun je alleen maar binnen nuttigen in een vrije kille eetzaal.Het meest storend was toch wel dat dit hotel aan persoonlijkheid ontbreekt. Het hotel zelf( naast het oude historische landhuis) is een vrij gewoon business hotel wat niet past in deze omgeving. Het personeel is correct en vriendelijk maar er ontbreekt gemoedelijkheid en sfeer.

Datum van verblijf: juni 2012
Beoordeeld op 4 juni 2012

Al voor de tweede keer hebben we een aantal dagen kunnen genieten van dit werkelijk fantastische hotel. De ligging is perfect: niet ver van de kust en belangrijke wegen in een vriendelijk heuvelend landschap. Trebbiantico is erg klein en rustig (1 restaurant, 1 kerk), maar vlakbij zijn Fano en Pesaro, leuke plaatsen met vele voorzieningen. Door de gunstige ligging zijn ook de talrijke bezienswaardigheden in de Marche goed te bezoeken. De directe omgeving van het hotel is fraai: de goed onderhouden stijlvolle tuin van de 17e eeuwse villa, waar we vrij mochten verpozen, de statige villa zelf, het schitterende zwembad, met in de verte zicht op zee, kortom een perfecte locatie om bij te komen. De staf van Villa Cattani Stuart is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De manager is zoon van de eigenaar van het het landgoed, en doet er alles aan om zijn gasten het zoveel mogelijk naar de zin te maken. Een voorbeeld is het onovertroffen ontbijtbuffet met elke dag weer nieuwe verassingen, zowel voor de liefhebber van hartig als die van zoet. De kamer is modern en ruim, nette voorzieningen maar niet overdreven luxe. Kortom, wij komen hier graag nog eens terug.

Datum van verblijf: mei 2012