Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooie ligging in een prachtige stad. Het hotel heeft een wellness en een knappe beachbar. Kamers met zicht op zee en leuk terras.
Pesaro is een gezellige stad met een cultureel aanbod van opera tot jazz en alles daartussen. Mooie winkels en prachtige oude huizen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 augustus 2014

Mooi hotel, op wandelafstand van centrum Pesaro. Wij hadden een kamer met zeezicht op 2de verdieping. Kamers zijn eerder klein, wel knap design. Spa binnenzwembad is gratis maar je moet wel via receptie reserveren. Alle hydro faciliteiten staan standaard uit. Maar als je dit vraagt zetten ze alle faciliteiten gratis aan. Ontbijt is zeer goed, veel variatie, mooie ontbijtruimte met mogelijkheid buitenterras. Groot minpunt is de peperdure lido aan strand. Knap design maar je betaalt 54€ per dag!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2013

Knap ingericht hotel, onze kamer lag aan de achterkant wat vroeg in de morgen heel lawaaierig was: vuilniskar, straatveger, etc.
Strand en strandbar was knap, proper, vriendelijke service, wel duur: 58 euro/ weekdag, 68 euro/ weekenddag ook voor hotelgasten.
Lunch aan het strand was uitzonderlijk lekker voor een zeer goeie prijs.
Restaurant was TOP, alle dagen a la carte gegeten, heel lekker en zeer goede bediening mede dankzij Simone, de sommelier, dikke pluim!
Ontbijt zeer uitgebreid, vers fruitsap, allerlei soorten vers gesneden fruit.
Locatie was voor ons iets minder, wij zijn gewoon om de kust langs de Middellandse Zee te bezoeken en dat is iets mondainer, sjieker. Hotel Excelsior is luxueus maar de de rest langs deze kust is een beetje vergane glorie.

Kamertip: rooms on the sea side have less noise
  • Verbleef: juli 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 juli 2012

We zijn juist terug van ons verblijf in dit Design Hotel.
Op het ontbijt valt niets op aan te merken,alles vers en zelfs het fruitsap vers geperst,en keuze genoeg, voor dit niveau mocht er wel steeds Prossecco ter beschikking zijn op het ontbijtbuffet.
Het hotel is super gelegen direct aan het strand,onze kamer was fantastisch met zeezicht,alle kamers uitgerust met digitale radio,2x per dag verse handdoeken,gratis WIFI,airco geruisloos...
Wat we wel verwacht hadden was een welkomsdrank.
Het was wel prijzig om op het privestrand een parasol met 2 ligbedden te huren in juli 54€ en van vrijdag tot zondag 64€ buiten seizoen 38€, hierin zitten wel 4 handdoeken,1fles gekoeld water, een stukje fruit in de namiddag, en 2 heerlijke bubbelbaden op het prive strand onbeperkt te gebruiken.Dit had wel in de prijs of gedeeltelijk van kamer met ontbijt mogen zitten vinden we. 7 dagen zonnen -> ± 380€.
We hebben het niet aan ons hartje laten komen en er flink van genoten, we zijn nog nooit
in ons fantastisch hotel verbleven een echte aanrader.
Zijn ook gaan eten in hun restaurant '59, lekker en fijn,we hebben zeker even lekker voor de
helft van deze prijs gaan eten een beetje verderop de dijk in het restaurant "Angelo di Mario",
wel best reserveren ->een super restaurant en niet duur ± 30€/pers wijn inbegrepen.
Het was een fantastisch verblijk in Pesaro, wel warm 38°C

Kamertip: Kies een kamer met zeezicht dijk is autovrij, andere kamers aan straatkant gelegen. Wie met de wagen gaat neem zeker een plaats in de ondergrondse parkeergarage.
  • Verbleef: juli 2012, reisde met familie
Beoordeeld op 27 juli 2011

Erg goed hotel ontbijt valt tegen maar voorderest perfect

• Verbleef: juli 2011