“Jammer dat niemand stil is...”
Beoordeling van Sixtijnse Kapel

Sixtijnse Kapel
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 365,21*
Vanaf
Goedemorgen Vaticaanstad: VIP-tour met kleine ...
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De Sixtijnse Kapel is absoluut 1 van de mooiste dingen die je kunt bekijken in het Vaticaan echter wat veel mensen niet weten is dat het onderin is gelegen en je er alleen via redelijk smalle gangen en trappen kunt komen dus als je claustrofobisch bent is het geen aanrader.
Als je dit mooie meesterwerk wel kunt bekijken geniet er dan in stilte en rust van zoals het eigenlijk hoort...

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schouder aan schouder naar het plafond kijken. Wij deden dit na ons bezoek aan het Vaticaans Museum. Hierdoor hadden we een overdosis aan schilderkunst. Daarbij was het geweldig druk dus even rondlopen was niet eenvoudig.
Fotograferen en praten verboden. Dames schouders bedekt houden

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut een must see als je naar Rome gaat! We hebben van te voren tickets gekocht (€33 voor toegang Vaticaan en Sixtijnse kapel met een gids), op het plein staan ook vele mensen om dit aan te bieden, maar daar weet ik de prijs niet van. In ieder geval wel handig om op 1 van deze manieren een ticket te kopen, zodat je skip de Line kunt doen. Het Vaticaan en de Sixtijnse kapel gaan samen, en een gids is verplicht. Overigens ook een aanrader! Voor de Sixtijnse kapel moeten schouders en knieën bedekt zijn. Hou er rekening mee dat je naar het Vaticaans museum moet, dat is nog 10 minuten lopen vanuit de Sint Pieter.
Zo veel kunst op 1 plek, ongelofelijk! Uiteindelijk zie je zo veel, dat het lastig is om alles te onderscheiden en te weten wat echt bijzonder is, maar het geheel is de moeite waard.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een super mooie plek om te komen, jammer dat je er geen foto's mag maken maar dit moet je ook gezien hebben. Echt de moeite waard

Bekijk meer beoordelingen
7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelukkig hadden we buiten een goede uitleg gehad nav de borden. Maak hier foto,s van want binnen mag dit niet,waar niet iedereen zich iets van aantrekt.
Heel druk, probeer een plekje te krijgen op een bankje aan de zijkant om
even te genieten. Veel geschreeuw dat er stilte moet zijn. En arrogante gards die je dwingen door te lopen. Mooi,maar door de randvoorwaarden zeker minder.

Reizigers die Sixtijnse Kapel bekeken, bekeken ook

In Sixtijnse Kapel geweest? Deel je ervaringen!