“Giancarlo, geweldig hier !”
Beoordeling van L'Antica Birreria Peroni

L'Antica Birreria Peroni
Geclassificeerd als nr. 23 van 335 Bars & cafés in Rome
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Buffet, Reserveringen
Wijk: Trevi
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilt u de sfeer van Italië echt proeven, ga dan hier een avond besteden ! In het restaurant is volop te beleven, Italië op zijn best. Rumoer, soms herrie, maar heerlijk die sfeer. Een lange tafel met alleen mannen die iets te vieren hebben. Bier vloeit rijkelijk, het volume neemt toe... Ondertussen wel goed op de kaart kijken, hier echt primero, secundo nemen. Gerechten zijn goed, bediening snel en vriendelijk, prijs helemaal goed. Porties niet overdreven groot, prijs navenant. Kortom aanrader, onvergetelijke avond. Zonde dat we geen filmpjes kunnen plaatsen.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locals komen hier veelvuldig en het is er altijd druk. Met een goede reden, want het eten is hier zeer goed. Wij hebben een heerlijke lunch gehad. Een jaar geleden hebben we hier ook gegeten. Nog steeds super lekker.

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader voor wie graag eens tussen de Italianen wil eten in het centrum van Rome.
Voor een redelijke prijs.

5 september 2017 beoordeeld

Gezellige plek waar ik altijd eet wanneer ik in Rome ben. Bier en wijn uit de tap. Heerlijke goed betaalbare gerechten.
Ook veel zuurkool gerechten...lekker!

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel lokale lieden. Sfeer daardoor leuk (als je van rumeurig houdt). We hebben een ossensteak en een gewone rundersteak genomen. Rundersteak erg stug, ossesteak erg zout. Smaak van vlees is niet lekker.

In L'Antica Birreria Peroni geweest? Deel je ervaringen!