“Sfeer super, eten mwah.”
Beoordeling van L'Antica Birreria Peroni

L'Antica Birreria Peroni
Geclassificeerd als nr. 25 van 341 Bars & cafés in Rome
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Buffet, Reserveringen
Wijk: Centro
13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel lokale lieden. Sfeer daardoor leuk (als je van rumeurig houdt). We hebben een ossensteak en een gewone rundersteak genomen. Rundersteak erg stug, ossesteak erg zout. Smaak van vlees is niet lekker.

Datum van bezoek: juni 2017

12 maart 2017 beoordeeld

Door mijn neef, die regelmatig bezoeker is van Rome, werd ik getipt over dit authentieke bierhuis. Zeer de moeite waard om hier een paar biertjes en hapjes tot je te nemen.

Datum van bezoek: oktober 2016
7 november 2016 beoordeeld

Heerlijke tent! Echt italiaans.....geen engelse kaart...gewoon italiaans. Alles is lekker.....de heerlijkste tiramisu ooit.

Datum van bezoek: november 2016
4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige plek met lekker eten, wel veel lokale mensen maar dat maakte het gezellig. Het eten was oke!

Datum van bezoek: november 2016
28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee avonden hier gegeten. Sfeer is geweldig, eten was heerlijk. De tiramisu is de beste tiramisu die ik ooit gegeten heb.

Datum van bezoek: september 2016

In L'Antica Birreria Peroni geweest? Deel je ervaringen!