“Lekker eten tussen de locals”
Beoordeling van L'Antica Birreria Peroni

L'Antica Birreria Peroni
Geclassificeerd als nr. 22 van 326 Bars & cafés in Rome
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Buffet, Reserveringen
Wijk: Trevi
1 maart 2016 beoordeeld

Gezellig restaurant in het centrum van Rome, tafeltjes dicht tegen elkaar aan, praktisch alleen locals, geen toeristen menukaart (geen engels), heerlijke authentieke gerechten. Eten gaat in een sneltrein vaart, de obers rennen af en aan. Laat je niet opjagen door de mensen die staan te wachten voor een tafel :)

20 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je echt eten tussen de locals.
Dan is dit de plek.
Wat hebben wij gelachen.
We moesten op zaterdag avond om 19:30u. Wel 20 minuten wachten, maar dat viel erg mee.
Het eten is lekker en de bediening is lekker snel. Wat ik daarmee bedoel, merk je vanzelf wel.
Gemiddelde eettijd is 30 tot 45 minuten en dan stappen de meeste mensen weer op. Echt leuk om mee te maken. Wij hadden een top avond.

16 september 2015 beoordeeld

Lekker (ijskoud) en spotgoedkoop bier! 66 cl voor 3,50.....
En het eten is heerlijk!!!!!!
Leuk en aardig personeel. Vooral Marcello (onze Roemeense Italiaan) is erg grappig, :-)

30 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangeraden door een vriendin uit Rome. Heerlijk gegeten, goede bediening, echt Italiaans. Prijzen fantastisch zeker voor Rome! Absolute aanrader, geen betere prijs-kwaliteit gehad afgelopen dagen!

17 maart 2015 beoordeeld

Geweldig authentiek reataurant- brouwerij waar voornamelijk de Romeinen zelf eten ! Het bier uit de tap is heerlijk evenals de wijn uit de tap . Hebben genoten van heerlijke echt Italiaabse gerechten voor een normale prijs ! Fijne , gezellige bediening . Het enige nadeel is de drukte hier en dat je ondanks dat steeds terug komt voor meer !

Reizigers die L'Antica Birreria Peroni bekeken, bekeken ook

In L'Antica Birreria Peroni geweest? Deel je ervaringen!