“Heerlijke pasta voor eerlijke prijs”

Pasta Chef Monti - Street Food Gourmet
Geclassificeerd als nr. 131 van 13.786 Restaurants in Rome
Wijk: Monti
Wijk: Monti
17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vandaag met 4 personen van onze lunch genoten.
Heerlijke pasta. Ook glutenvrij.
Geen chique toestand maar de pasta is de moeite meer dan waard en dat voor minder dan de helft van de prijs in een restaurant.
Erg toffe bediening ook.

30 maart 2018 beoordeeld

Langsgegaan vanwege de geweldige recensies. En ja, het was goed eten. Mijn vriendin en ik hadden beiden een pasta, vulde voldoende, maar niet echt heel bijzonder ofzo. De eigenaar achter de bar was een vriendelijke man en de sfeer was prima. We zaten aan de bar, maar dat zagen we al toen we binnenkwamen; het was van origine dan ook een afhaalrestaurant en dus klein. De prijs was redelijk, maar ook weer niet heel goedkoop. Misschien vergeleken andere luxere restaurants in de buurt wel, dat kan ik niet beoordelen. Kortom, prima voor een snelle hap, maar dat is het verder dan ook wel.

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere, verse pasta voor weinig geld! De porties zijn meer dan voldoende. Men maakt wel duidelijk dat het geen restaurant is. Streetfood... beetje zoeken naar een comfortabele plaats, gerechten worden geserveerd in wegwerpborden, bestellen en afruimen moet je zelf doen. Maar, verse pasta voor die prijs.... Top! Echt van genoten!

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 7 personen komen eten en al de 7 gerechten waren overheerlijk. Het was er wel druk, maar toch zijn we snel bediend geweest.Super.

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk restaurantje! Het is eigenlijk een afhaaltentje maar je kan er voor heel weinig geld heerlijk eten. Personeel is super vriendelijk. Ontspannen en gezellig sfeertje.

Reizigers die Pasta Chef Monti - Street Food Gourmet bekeken, bekeken ook

Rome, Province of Rome

In Pasta Chef Monti - Street Food Gourmet geweest? Deel je ervaringen!