Vandaag geopend: 09:00 - 19:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Makkelijk en vriendelijk

Loop binnen en je staat binnen 10 minuten weer buiten met een scooter. Eigenaar is vriendelijk en ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2019
koernaadb
via mobiele applicatie
Relax

Eigenaar is makkelijk, als de tank nog half vol zit hoef je niet te tanken... Controleert niet op ... meer lezen

Beoordeeld op 4 maart 2019
730maikeld
via mobiele applicatie
Lees alle 169 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Rome
vanaf US$ 59,76
vanaf US$ 119,83
vanaf US$ 50,61
vanaf US$ 125,38
Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

300cc vespa gehuurd voor een dag. Reed als een zonnetje. Goed geholpen door de medewerker, erg vriendelijk. En goedkoper dan andere verhuurders

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn erg goed geholpen door Francesco! Heel behulpzaam! Zeker een aanrader voor het huren van scooters en fietsen. Wij mochten de scooter wat langer houden zonder extra te betalen:)) in het weekend zijn de scooters snel weg dus vooraf reserveren is handig!

Thanks Francesco ;):)

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 4 maart 2017

Wij hebben hier met zijn 2e een mooie 125cc Vespa gehuurd. 50 euro als je 'm voor 19u terug brengt, 65 euro voor 24 uur.
De scooter deed het perfect in het Italiaanse landschap. Op advies van de eigenaar zijn we na het bekijken van de populaire bezienswaardigheden in de stad het centrum uit gereden. Op de heuvels buiten Rome heb je een hartstikke mooi uitzicht over de stad. Hier na zijn wij naar het strand bij San Marinella gereden.

Mooie Vespa, goede prijs, vriendelijke service. Een absolute aanrader!

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Een aanrader om Rome te bezichtigen: Vespa's! Erg vriendelijke en behulpzame uitbaters, super recente vespa's in perfecte staat met helmen en een erg degelijke uitleg hoe je in Rome te verplaatsen op de Vespa! Boden zelf aan ons terug naar het hotel te brengen

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

We kregen voor dezelfde prijs een grotere scooter en waren bij t inleveren na 25,5 uur ipv 24 alleen geïnteresseerd of we t leuk hadden gehad, geen benzine of schade gecheckt! Een aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2016