“Wat een heerlijke culinaire ontdekking”
Beoordeling van Il Tamburello di Pulcinella

Il Tamburello di Pulcinella
Reserveren met
Il Tamburello di Pulcinella is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 37 van 13.756 Restaurants in Rome
15 november 2017 beoordeeld

Dit is een uitstekend family run restaurantje. De zoon doet samen met zijn vrienden van de unief de zaal en la Mama staat letterlijk aan het fornuis, er heerst een zeer ontspannen en ongedwongen sfeer. Bij aankomst krijg je een glaasje prosecco en nadien een limoncello. Het eten is er absoluut zeer lekker, een kaart zoals geen ander. Dit restaurant ligt afgelegen maar is meer dan de omweg waard. Een aanrader voor de liefhebbers van iets anders dan pizza.

Corrado T, Responsabile relazioni con la clientela van Il Tamburello di Pulcinella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2017

We thank you for the nice review.
We are and will always be glad and honored to have you among our best customers.

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We voelden ons onmiddellijk welkom dankzij de warme ontvangst. We kozen als voorgerecht voor een heerlijke mix van vanalles: vlees, kaas en groentjes met vers warm brood. Als hoofgerecht deelden we samen een pizza met gorgonzola en een tamburello met pompoen. Nog nooit zo lekker Italiaans gegeten. Niet te vergelijken met alle andere restaurants waar we al zijn geweest in Rome (en thuis). Je proeft de liefde die ze hebben voor de producten die ze gebruiken. Als dessert kozen we voor de appel-kaneel taart en voor de taart met crème en noten. Zó lekker. Echt ongelofelijk!!! Voor alles samen met een fles water en twee tassen koffie betaalden we 45 euro. Geen geld voor wat het was. Alleen al voor dit restaurant keren we terug naar deze prachtige stad. Bedankt voor de fijne ervaring!

TIP RESERVEER OP VOORHAND. Dit restaurant is klein en zit snel vol. Onze eerste avond in Rome konden we er niet meer bij. We hebben twee dagen moeten wachten voor een plaatsje.

Corrado T, Responsabile relazioni con la clientela van Il Tamburello di Pulcinella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 november 2017

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker gegeten! Hele vriendelijke mensen. Zagen dit op TripAdvisor en zijn meteen gaan kijken. Helaas die dag vol, ze begonnen wel een praatje waar kom je vandaan enz, we verleden uit Nederland vieren ons 5 jarig huwelijk en regelden meteen dat we de volgende dag terecht konden. Een aanrader, echt heerlijk gegeten. Ze nemen alle tijd voor je. En willen echt dat je thuis voelt.

Corrado T, Responsabile relazioni con la clientela van Il Tamburello di Pulcinella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Grazie per l'ottima valutazione e recensione. Siamo e saremo sempre ben lieti ed onorati di avervi fra i nostri migliori clienti.
Corrado, Lina, Miles, Monica & Co

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat dit nog bestaat! Klein restaurant dus reserveren is een must! De echte Italiaanse keuken door een echt Italiaans gezin. Moeder maakt alles zelf met de hand en zoon lief brengt het met veel passie aan de man en dat alles voor een klein bedrag.
Je bent een rund als je hier niet gaat eten!!

Corrado T, Responsabile relazioni con la clientela van Il Tamburello di Pulcinella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2017

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen vrij laat aan en ze zaten eigenlijk al vol maar ze maakte zonder probleem plek voor ons vrij! Super vriendelijke en gastvrije ontvangst! Een goede uitleg van al het eten in het Engels. En het smaakte Heerlijk! Met liefde bereid! Het is dan ook een leuk knus familie restaurant. Ga hier heen in plaats van de restaurants rondom de bezienswaardigheden. Het is de moeite meer dan waard!
Tamburello bedankt voor het heerlijke eten en de gastvrijheid.

Corrado T, Responsabile relazioni con la clientela van Il Tamburello di Pulcinella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017

Corrado, Lina, Miles, Monica & Co.

In Il Tamburello di Pulcinella geweest? Deel je ervaringen!