“Beste pizza!”

Pizza Zizza Caffetteria Birreria Desserteria
Geclassificeerd als nr. 34 van 13.321 Restaurants in Rome
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine zaak met de beste pizza van heel rome! Personeel is er heel vriendelijk. Over de middag was het erg druk, moesten 10-tal minuutjes wachten tot er plaats was. Meteen kreeg je een gratis amuse voorgeschoteld. We kregen een mix voorgesteld en die was héérlijk!! Je krijgt ongeveer 6 verschillende stukjes pizza. Terwijl je wacht op de rekening krijg je wederom een gratis dessertje. Echt een aanrader als je het vaticaanstad bezoekt!!

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste pizza van Italië
Pizza mix!!!
Goedkoop en super lekker!
Je moet 10 min wachten omdat het zoveel volk trekt.
Maar ze brengen je een lekker hapje terwijl je wacht!

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan en er was geen plaats buiten. Dus zijn we binnen gaan zitten op de heetste dag van het jaar in Rome. Onmiddellijk kregen we een koude ventilator bijgezet om het wat aangenamer te maken. We hadden geen spijt dat we binnen zaten. Zo konden we de mannen aan het werk zien, dat was een belevenis op zich. We kregen dan de mix schotel voorgesteld. Deze hebben we genomen. We hadden de amuse net op en de pizza was er al. Dit is denk ik de beste pizza die we ooit gegeten hebben. De dessert achteraf mocht er ook zijn. We zijn zo verkocht aan deze zaak dat we nog terug gaan voor we naar huis vertrekken.

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een vriendelijke mensen. Heerlijke pizza's en toetjes. zeker een aanrader na een bezoek aan vaticaancity

25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige pizzeria met heerlijke pizza's! Ga voor de mix van pizza's, geniet van een heerlijk glas wijn en laat nog een beetje ruimte over voor een lekkere tiramisu. Het is niet duur, prijs/kwaliteit gewoonweg uitstekend en de vriendelijk en het enthousiasme van de uitbaters maakt het plaatje af. Een echte aanrader als je in de buurt van het Vaticaan bent.

Reizigers die Pizza Zizza Caffetteria Birreria Desserteria bekeken, bekeken ook

In Pizza Zizza Caffetteria Birreria Desserteria geweest? Deel je ervaringen!