“Lekker broodje op zijn Italiaans ”
Beoordeling van Borgo 139

Borgo 139
Geclassificeerd als nr. 18 van 14.931 Restaurants in Rome
Keukens: Deli, Italiaans, Fastfood
Geschikt voor: Lokale keuken
Wijk: Vaticaan / Borgo
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In zon drukke stad kan je ook terecht voor een heerlijk broodje op zijn Italiaans. Daar opeten of meenemen kan beide.

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld

Na een bezoek aan Vaticaanstad bestelden we hier 2 broodjes. Deze waren vrij duur en hadden weinig smaak.

Datum van bezoek: augustus 2019
Borgo_Pio_139, Proprietario van Borgo 139, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Beste gast, het spijt ons zeer dat u niet tevreden was met uw lunch. We zullen proberen te begrijpen wat er is gebeurd, aangezien de meeste van onze klanten onze broodjes waarderen. De prijs is in plaats daarvan in lijn met alle anderen in het gebied en misschien zijn wij de goedkoopste. In ieder geval bedankt dat je ons uit velen hebt gekozen

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk broodje met mozzarella en ham. Verse producten en een heerlijk toetje na.
Vriendelijke eigenaar.
Wij komen hier nog wel eens terug !

Datum van bezoek: augustus 2019
Borgo_Pio_139, Proprietario van Borgo 139, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2019

Beste gast, uw tevredenheid is bevredigend en we zijn gevleid. Wie u heeft gediend heet Danilo, chef-kok van Rome, op dit moment een van de beste, zijn bekendheid gaat hem zelfs in het buitenland vooraf en is een garantie, niet alleen voor u klanten. Bedankt voor de geweldige keuze om ons uit de vele in de omgeving te kiezen!

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en knus maar super lekker en vers! Ook niet duur. Ga je naar de Vaticaan dan moet je hier gaan lunchen..... alvast eetsmakelijk!

Datum van bezoek: augustus 2019

Wow! Bedankt voor je leuke recensie, enkele woorden die ons restaurant perfect beschrijven. Bedankt dat je onze gast bent en dat je ons uit de vele in de stad hebt gekozen. Het was een waar genoegen je te dienen

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Borgo 139 terecht gekomen via TripAdvisor, zou er zelf aan voorbij hebben gelopen. Erg lekker broodje kunnen eten. Super vriendelijk personeel! Ook vooraf (gratis) een lekker toetje gekregen. Ook echt een eerlijke prijs, en vult beter dan menig bordje pasta als lunch.

Datum van bezoek: augustus 2019
Borgo_Pio_139, Proprietario van Borgo 139, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Beste gast, bedankt voor het komen via TripAdvisor en bedankt voor het terugkomen op TripAdvisor om ons restaurant te beoordelen. Vriendelijkheid en dessert zijn onze manier om je te bedanken. Het was fantastisch om je te dienen!

In Borgo 139 geweest? Deel je ervaringen!