“Broodjes met passie!!”

Keukens: Deli, Italiaans, Fastfood
Geschikt voor: Lokale keuken
Wijk: Vaticaan / Borgo
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kies uit een van de heerlijke broodjes of bepaal zelf wat je erop wil, hoe dan ook, de broodjes zijn heerlijk! De service is ook super, vriendelijk en passievol. Kies voor de focaccia als broodbasis, deze maken ze zelf en is heerlijk krokant. Broodje van het huis is ook zeer aan te raden met spinazie!

We kregen ook nog koekjes aangeboden van het huis, gewoon omdat het kon. Een absolute juweeltje.

19 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier 's avonds lasagne en risotto gegeten (open tot 19.30). Dit was niet heel bijzonder, dus ik denk dat je hier echt moet zijn voor de panini's. De prijzen zijn wel heel schappelijk, zeker voor Rome en het echtpaar dat de boel draaiende hield, was erg gastvrij en aardig. Er is niet heel veel plek om te zitten, maar wel een charmant optrekje.

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Allemaal vers en democratische prijzen. Dichtbij het Vaticaan. Hoewel er de mogelijkheid is om te zitten is het wel wat krap.

11 november 2016 beoordeeld

Na een bezoekje aan de Vaticaanse musea hier gestopt voor een broodje. De pannino caprese was heel lekker. Vriendelijke bediening

1 september 2016 beoordeeld

Ligt in een straatje vlakbij het Vaticaan, van buiten niet echt opvallend, maar ze serveren heerlijke broodjes. Ruime keuze.

Reizigers die Borgo 139 bekeken, bekeken ook

Rome, Province of Rome

In Borgo 139 geweest? Deel je ervaringen!