“Toppertje”

Geclassificeerd als nr. 42 van 13.939 Restaurants in Rome
Wijk: Colonna
Wijk: Colonna
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige tent en wat een heerlijke broodjes. Zelf samenstellen of kiezen uit de voorbeelden die op de kaart staan. Alles kan. Niet voorbij lopen dus..

6 juni 2017 beoordeeld

Je kan zelf kiezen uit volop verse produkten , zelf je slaatje creeëren, niets is onmogelijk, alle combinaties, aanrader is zeker hun broodje met hun porcetta, soort van braadstuk tussen een broodje, superlekker ! Personeel vriendelijk !

16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een gelegenheid waar we nog even een glas wijn konden drinken om 24.00 uur belanden we op Piazza di Pietra. De bediening was heel behulpzaam en maakte zelfs op dit late tijdstip met alle liefde nog bruschetta voor ons klaar.
Super plek, mooi plein en lekker buiten de toeristische paden. Ik kom zeker nog een keer.

4 april 2016 beoordeeld

Uitgebreide keuze uit verse broodjes. Allemaal even heerlijk met zelfgemaakte pesto, olijventapenade, etc.

Zeer vriendelijk personeel. Voor de deur zijn er een paar kleine zitjes op een knus plein. Zeer centraal gelegen, maar net even buiten de toeristische straatjes.

Zeker bezoeken!

18 augustus 2015 beoordeeld

Zo'n leuk plekje om even een heerlijk wijntje te drinken en wat te eten. Meerdere keren teruggeweest en telkens een leuk aperatiefje gekregen van de eigenaar. Enthousiaste eigenaar "Mauro''.

In Il Panino Ingegnoso geweest? Deel je ervaringen!