26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel! Voelt als wonen in Rome! Zeer vriendelijk personeel, prachtige kamer, prima ontbijt! Vrij te pakken fruit, lemon-aqua en 'dolces'. Wij hebben hier genoten. Midden in h er centrum en een lekker rustige kamer. Aanrader!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg top! Super de luxe.
Midden in Rome stad, totaal geen lawaai hinder. Prachtige kamers. Zalig bed. Zeer vriendelijk personeel. TOP!! Zeer kleinschalig hotel (8 kamers). Ontbijt: niets op aan te merken. Alles wat je nodig hebt, is er tenzij je warme bonen, worsten of spek wil bij wijze van spreken. Voor ons was dit top. Echte luxe!!! Ligging: op 5 min. van de Trevi fontein.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
23 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein, knus hotel in het centrum van Rome. Trevi en Colosseum vlakbij. Prachtig ingericht en zeer net. Heerlijke bedden. Ontbijt is beperkt maar lekker. Personeel super vriendelijk en steeds tijd voor een babbel en goede tips. Zou onmiddellijk hier terug boeken.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
23 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit kleine maar gezellig hotel een super leuke tijd gehad...super vriendelijk personeel en altijd behulpzaam!!Rome is een zalige stad,ons zien ze hier zeker nog terug!!bedden en douche zijn van super kwaliteit,many thanks!!lokale restaurantjes zijn top

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
12 februari 2016 beoordeeld

Uiterst vriendelijk personeel! Zeer behulpzaam door uitleg te geven over de bezienswaardigheden. Luxueuze en zeer verzorgde en nette kamers, goede ligging. Prijs/kwaliteit uitstekend. Het ontbijt was zeer lekker. Gratis wifi was ook een pluspunt.

• Verbleef: februari 2016, reisde met familie