“Gelati van d ebovenste plank”

Venchi Cioccolato e Gelato, Roma Pantheon
Geclassificeerd als nr. 85 van 866 Dessert in Rome
Wijk: Colonna
Wijk: Colonna
30 mei 2018 beoordeeld

Zeer goede gelateria,verzorgde bediening en heerlijk ijs ,niet half gesmoten zoals elders,aa t ebevelen

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooi zaak, geweldig ijs en alle smaken gewoon uitstekend. Mooie kwaliteit ijs en ook een ruim assortiment.
Zeker een keer doen!!

24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch ijs. Zeer veel keuze en bijzondere smaken. Wordt op fraaie wijze gepresenteerd. Redelijke prijs voor deze kwaliteit (2 smaken voor € 3,50).

9 februari 2017 beoordeeld

We hebben een dubbele expresso met ijskoude slagroom gedronken.
Het is een verrassing omdat het lijkt op een ijsje met koffiesmaak.
Je noemt het hier "caffè panna"
Wij hebben deze in januari gedronken, maar in de zomer lijkt het mij veel lekkerder.

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ijs. Kwaliteitsvolle producten. Zeer vriendelijke bediening. Zouden we zeker teruggaan. Vlakbij het Pantheon.

In Venchi Cioccolato e Gelato, Roma Pantheon geweest? Deel je ervaringen!