“Even op adem komen”

Keukens: Eetcafé, Pub en brouwerij
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten
Wijk: Trevi
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren vandaag Rome aan het verkennen op een zeer hete dag en waren bij het colosseum toen we na een zeer intensive dag er doorheen zaten. Bij toeval zag ik wat parasols wat op een terras leek. Wik er naar toe en God zij dank wat een heerlijke plek in de schaduw ( 15:30 ) waar je voor niet te veel geld wat heerlijks kan kopen en een erg vriendelijke bediening. Wij deden een soort borrel uurtje wat starters en een wijntje perfect voor ons, maar je kunt veel meer bestellen van hamburgers tot Italiaanse gerechten eerlijk en niet duur. Een echte aanrader.

27 mei 2018 beoordeeld

Net achter ons hotel, kleine bar/restaurant met lekkere cocktails (probeer zeker de Raspberry Sapphire) en enkele lekkere gerechten op de kaart, al zijn ze dan niet allemaal vers gemaakt. We zijn hier drie maal geweest op drie dagen, en mijn beoordeling zou hoger geweest zijn, moest onze laatste avond niet in mineur zijn geëindigd: we wilden als afsluiter van onze citytrip nog een cocktailtje op het terras drinken, maar werden gewoon niet bediend, ondanks dat we al meer dan 20 minuten op het terras zaten. Anderen die dan toekwamen werden meteen bediend, en naar ons werd nog steeds niet omgekeken. Teleurgesteld en een beetje kwaad dan maar teruggekeerd naar het hotel. Zonder afsluiter.

6 september 2017 beoordeeld

In een afgelegen ,smal straatje vind je deze heerlijke kroeg. Het kleine overdekte terras is een welgekomen plaats om te genieten van een frisse pint bier, een kleine hap ,een lekkere frisdrank. Bij 34 graden zijn schaduwrijke plekken van goud waarde in Rome.
De vriendelijke bediening doet er mij altijd langer blijven dan aanvankelijk gepland.

23 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige kroeg!!! Gratis WiFi !! Vriendelijke bediening. Prijs voor een wijn 5€. Je kan ook Belgische bieren krijgen.Gewoon gezellig!!!

27 oktober 2014 beoordeeld

gezellig, klein terras, leuke muziek, goede bediening.
elke dag happy hour van 16.00 uur tot 19.00 .
goede prijs kwaliteit verhouding. wij hebben allen wat gedronken

Reizigers die The Public House bekeken, bekeken ook

In The Public House geweest? Deel je ervaringen!