NH Roma Villa Carpegna(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 128 per nacht.

Hotel Artemide(Rome)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 346 per nacht.

Capo d'Africa Hotel(Rome)
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 252 per nacht.

• Gratis parkeren
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 425 per nacht.

Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 346 per nacht.

• Zwembad
9 Hotel Cesari(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 59% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 59% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 182 per nacht.

Hotel Nardizzi Americana(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 218 per nacht.

2 april 2016 beoordeeld

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
2 december 2015 beoordeeld

• Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
22 juli 2015 beoordeeld

Kamertip: L'appartamento in mansarda ha un bellissimo terrazzo
  • Verbleef: februari 2015, reisde met familie
22 juni 2015 beoordeeld