NH Roma Villa Carpegna(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 130 per nacht.

Capo d'Africa Hotel(Rome)
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 243 per nacht.

• Zwembad
Hotel Artemide(Rome)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 378 per nacht.

Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

9 Hotel Cesari(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 56% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 56% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Priceline
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 422 per nacht.

Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 321 per nacht.

Melia.com
  • Zwembad