NH Roma Villa Carpegna(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 271 per nacht.

Hotel Nardizzi Americana(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Capo d'Africa Hotel(Rome)
Agoda.com
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 257 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
9 Hotel Cesari(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 56% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 56% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 181 per nacht.

Hotel Artemide(Rome)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 376 per nacht.

Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 207 per nacht.

Priceline
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 355 per nacht.

16 maart 2017 beoordeeld

Kleine, maar nette kamer, met zalige regendouche, ontbijt goed naar Italiaanse normen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Tram vlakbij. In nieuwe wijk Trastevere, met aantal zeer goede en budgetvriendelijke restaurants. Niet in het midden van Rome's bezienswaardigheden, maar wel in een iets rustigere wijk. Op wandelafstand van station van Trastevere.

Kamertip: Kamers achteraan zijn rustiger
  • Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
hoteltrilussa, Responsabile reception van Trilussa Palace Congress & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2017

Dear vleentjes

Thank you for your review.
We are happy to read you enjoyed your stay very much.
We will be very glad to welcome you again!
We are glad that you apreciated our well connected location near the center and above all we are happy you apreciated our rooms and facilieties.
We really hope to see you soon in Rome and meantime we send our best regards.

TPH Staff

17 september 2016 beoordeeld

Roof top bar, uitstekende verbinding naar het oud centrum van Rome, zeer vriendelijk en gedienstig personeel, familiekamer is ruim voldoende,

enigste minpuntje, maar toch een belangrijke: te dure toeristenbelasting, echt een schande, voor 4 personen voor 3 nachten 72 euro

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
6 september 2014 beoordeeld

We zijn zeer vriendelijk welkom geheten door Carolina, die erg goed Engels spreekt. Zeer goede en duidelijke uitleg over de stad en bezienswaardigheden. Ook is het reizen met het openbaar vervoer duidelijk op kaart voor ons uitgelegd en ze hebben ons ook geholpen met het boeken van een trip naar het Vaticaan. Erg fijne kamers met airco heerlijke schone bedden en fijne badkamer van alle gemakken voorzien. Wat we ook erg fijn vonden zijn de nagenoeg geluidsdichte kamers, geen geluiden van vertrekkende of aankomende mensen heerlijk. We hebben ook genoten van het dakterras met een uitstekende bar en lekkerecocktails. Bedankt voor een heerlijke vakantie en we komen zeker een keertje terug.

Kamertip: Alle kamers zijn van alle gemakken voorzien
  • Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
hoteltrilussa, Responsabile relazioni con la clientela van Trilussa Palace Congress & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 september 2014

Greetings from Rome!!

Dear Joop H,

Thank you for having found the time to write down your personal opinion about your recent stay at Trilussa Palace Hotel.

We are really pleased to hear from you that you had been welcomed in the right way by our Staff at your arrival and that they gave you all kind of information about the city, its sites and the public transportation.

We are happy that you liked the quiet room provided and that all the comforts inside totally fulfilled your needs. We also read that you spent nice relaxing moments on the Roof Garden and that you loved the cocktails prepared by our barmaid.

We look forward to having you again among our guests as soon as possible.
Yours sincerely,
The Staff

9 juni 2014 beoordeeld

Bij aankomst heel gastvrij ontvangen door Splendadora. Behulpzame tips over de stad gekregen. We konden na een welkomstdrankje direct onze kamer in (10:00 uur in de ochtend). De kamer was heel schoon, lekkere bedden, goede airco en fijne badkamer. Gedurende ons hele verblijf heeft het receptieteam (oa Max, Mana, Carolina) ons enthousiast en standvastig geholpen bij het boeken van activiteiten die we wilden ondernemen. De tram stopt voor het hotel. Na twee haltes ben je in het midden van de gezellige buurt Trastevere. En na 5 haltes op het Piazza Venezia. Genoten van onze 5 dagen in Rome!

• Verbleef: juni 2014, reisde met vrienden
hoteltrilussa, Responsabile relazioni con la clientela van Trilussa Palace Congress & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2014

Groeten uit Rome!
Beste gasten,
dank u voor uw verblijf! We zijn blij dat u hier een aangenaam verblijf hebben gehad. Dank u voor uw waarderen woorden. Alle medewerkers hopen u terug te verwelkomen. Hartelijke groet!

11 mei 2013 beoordeeld

Wij waren hier gedurende 6 nachten met 2 kinderen. Hotel is zeer netjes, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (Thanks Max). Veel handige tips gekregen. Prima ontbijt, zeker voor Italiaanse begripppen. Je kunt 's-avonds op 3 haltes afstand erg leuk uit eten in de wijk Travestere bij Piazza Santa Maria. Erg veel leuke en goede betaalbare restaurants (zeker vergeleken met het iets verderop gelegen centrum) Hier is ook veel te doen met allerlei optredens op het plein. Steek bij het uitstappen van de tram even de straat over en loop 200 meter door het hart van de wijk in. Kamers in het hotel zijn netjes met goede bedden. Ook de familie kamer heeft een 2 persoons slaapbank van zeer behoorlijke kwaliteit.

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie
hoteltrilussa, Responsabile relazioni con la clientela van Trilussa Palace Congress & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2013

Beste klanten,

Dank u voor uw verblijf in het Palace Hotel Trilussa en uw waardevolle opmerkingen. We zijn blij om te zien dat het personeel en het ontbijt was naar wens, uw reacties helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren en ons orogogliosi. Met de hoop om u te verwelkomen terug, sturen we

Met vriendelijke groet