“Toppertje ”

Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Wijk: Centro
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, leuke bediening.
Mooi concept in het hart van Rome.
Ideaal als snack tussendoor.
Echt Italiaanse sfeer.

Datum van bezoek: september 2019

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de bistrot bezocht. Heel knus en gezellig. Personeel zeer vriendelijk en laat van alles zien.
Heerlijk tot rust in de drukte van Rome.

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2018 beoordeeld

Een relatief klein kamerachtig etablissement, waar je kunt ontbijten en lunchen. Gelegen in een van de verbindingsstraten tussen de Spaanse Trappen de Via del Corso. Leuke, knusse inrichting. Er wordt gewerkt met allerlei verse producten en je kunt naar eigen goeddunken het ontbijt samenstellen. Lekkere en verse hapjes met daarbij ook zelfgemaakte smoothies. Het is klein en er werkt alleen een uitbater met zijn partner. Dus soms moet je even geduld hebben.
Het is er niet duur.
Ondanks dat het vaak vol zit toch een rustpuntje in de deze drukke toeristenwijk. Het wordt overigens overwegend bezocht door locals en Italianen.

Datum van bezoek: april 2018
21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gastvrij en lekker!! Waren zeer vriendelijk en plekje is goud waard. Komen we zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: juni 2017
5 april 2016 beoordeeld

Tijdens ons verblijf hebben wij hier de beste pizza gegeten. Heerlijk vers en genoeg keus. Zeker een aanrader voor een snelle lunch of uitgebreid avondeten. Het is niet goedkoop maar het is het wel waard!

Datum van bezoek: april 2016

In Grano Frutta e Farina Bakery geweest? Deel je ervaringen!