“Aanrader!”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Trastevere
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergezellig restaurant met leuk terras. Heel vriendelijke bediening met correcte betaalbare prijzen. Wij betaalden 15€ voor een lekkere fles wijn, 2€ karaf water en dan kozen we voor de overheerlijke bruschetta op 3 verschillende wijzen als starter en erna een pasta. Ook de andere gerechten zagen er heerlijk uit.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ober Alex was vlot, vriendelijk en, zoals in veel restaurants in Trastevere, niet te beroerd om alles tot in de puntjes te verzorgen. Naast ons had een meneer iets wat hij niet opat, die mocht niet weg zonder een toetje van het huis te krijgen ;)

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Commercieel getint restaurant met overheerlijke Italiaanse gerechten en vriendelijke bediening.
Zeker passeren tijdens een trip naar Rome!
Wij hebben er een gezellige avond gehad! Komen zeker nog terug!

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras, fijne vriendelijke bediening. Neel als dessert de overheerlijke tiramisu!! Moet niet onderdoen aan de overburen, waar de wachtrij meestal langer is.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel druk maar gezellig restaurant. Super enthousiast personeel.
We hoefde maar 1 minuut te wachten en kregen een gratis prosseco aan geboden.
Snelle service en lekker eten. Voor betalen nog een limoncello van het huis gekregen.
Kortom. Een aanrader!!

In Grazia & Graziella geweest? Deel je ervaringen!