NH Roma Villa Carpegna(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 131 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 419 per nacht.

Hotel Nardizzi Americana(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 80 per nacht.

Agoda.com
  • Zwembad
Capo d'Africa Hotel(Rome)
Agoda.com
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 246 per nacht.

Hotel Artemide(Rome)
Priceline
  • Restaurant
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 389 per nacht.

9 Hotel Cesari(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Abruzzi(Rome)
Besparingsmelding! 48% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 48% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 247 per nacht.

Priceline
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 418 per nacht.

3 juli 2017 beoordeeld

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner