“Lekker ”

Keukens: Italiaans, Pizzeria
Wijk: Prati
Wijk: Prati
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza niet te groot van formaat. Handige take away. Vriendelijke bedoening die ook nog eens goed Engels sprak.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een heerlijke veganistische pizza gegeten. Puur omdat die er het lekkerst uit zag. Voor 9eu inclusief bier was ik klaar, en ik kreeg hem niet eens op. Personeel was ontzettend vriendelijk. Aanrader!

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In één woord heerlijk. Mooie, verse ingrediënten. Klein en gezellig. Leuk ingericht en aardige mensen.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze tussen verschillende pizza's die ze hier pinsa noemen. Super lekker en goedkoop, prijs is €4,90. In 3 minuten is het klaar, ideaal voor een snelle lunch.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker lunchen met kleine soort mini pizza met heerlijke verse ingrediënten zoals balsamico, ui,geitenkaas, mini tomaten en speciale champignons zo krijg je lekkere smaken.

In Pinsa 'Mpò geweest? Deel je ervaringen!