“Heerlijk, vriendelijk én goedkoop! ”
Beoordeling van Pinsa 'Mpò

Pinsa 'Mpò
Geclassificeerd als nr. 36 van 13.756 Restaurants in Rome
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Wijk: Prati
Wijk: Prati
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een heerlijke veganistische pizza gegeten. Puur omdat die er het lekkerst uit zag. Voor 9eu inclusief bier was ik klaar, en ik kreeg hem niet eens op. Personeel was ontzettend vriendelijk. Aanrader!

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In één woord heerlijk. Mooie, verse ingrediënten. Klein en gezellig. Leuk ingericht en aardige mensen.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze tussen verschillende pizza's die ze hier pinsa noemen. Super lekker en goedkoop, prijs is €4,90. In 3 minuten is het klaar, ideaal voor een snelle lunch.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker lunchen met kleine soort mini pizza met heerlijke verse ingrediënten zoals balsamico, ui,geitenkaas, mini tomaten en speciale champignons zo krijg je lekkere smaken.

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier elke dag geweest! Klein tentje maar de beste pinsa die ik ooit heb gegeten. Alles is vers en goedkoop rond 5 euro per pinsa. Personeel is zeer vriendelijk, en ruime keuze. Je kunt er zitten bij een barretje of buiten hebben ze 2 kleine zit gelegenheid. Wij hebben hier elke dag voor moeten reizen om hier te eten maar het was het zeker waard. Ga niet weg zonder een pinsa hier te eten!!

In Pinsa 'Mpò geweest? Deel je ervaringen!